Komunikace s problémovým klientem

Kurz na míru

Základní info

Komu je kurz určen:
pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb

Cíl a přínos:
Orientovat se v různých typech lidí a dokázat se přizpůsobit. Posílit sebedůvěru ke zvládání problémových klientů a naučit základní pravidla jednání. Poznat svoje projevy a reakce ve stresové situaci, zlepšit sebekontrolu.

Obsah:
* Proč jsou někteří lidé v pozici klienta problémoví
* Jak řídit komunikaci, jednat a uzavřít obchod s tzv. obtížnými typy klientů (agresivní, pasivní, nerozhodný)
* Jak rozpoznat manipulaci a lež, volba a použití správné zvládací techniky
* Jakým způsobem efektivně reagovat na kritiku
* Přijměte reklamaci jako výzvu k upevnění vztahu

Komunikace s problémovým klientem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.