Klientský přístup - konzultanti

Kurz na míru

Základní info

Tento kurz je určen konzultantům.

Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje vnitřní a vnější klienty. Poskytne případové studie pro rozvoj servisního komunikačního procesu a zákaznické vnímání přidané hodnoty. Provede trénink řešení případových studií pro kontakt se zákazníkem formou videotréninku modelových situací se zpětnou vazbou od lektora.

Výstup: Formulace zásad a pravidel klientského přístupu, formulace zásad obchodního jednání.

Cíl: konzultanti zvládnou základní techniky klientského přístupu
Cíl: servisní technici zvládnou základní techniky klientského přístupu

Rozsah kurzu: 1 den

Klientský přístup - konzultanti

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.