Key Account Management

Popis kurzu na míru Key Account Management

 

Jak efektivně využít potenciál vybraných klíčových zákazníků

 

‒  určení vize a strategie pro klíčového zákazníka

‒  způsob a úrovně řízení vztahů

‒  analýza a porozumění zákazníkovi – informační báze

‒  výsledky a aktivity v minulých obdobích

‒  práce s rozhodovacím modelem

‒  potřeby klienta a nákupní rozhodování

‒  silné a slabé stránky stávajících dodávaných řešení

‒  návrh a realizace řešení pro zákazníka

‒  zákaznický tým aneb kdo a jak se zákazníkem pracuje 

‒  plán pro vybraného klíčového klienta

 

http://www.topvision.cz/nabidka/interni-vzdelavani-a-rozvoj/nase-sluzby/obchod-a-zvysovani-prodeje/

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a osm ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace