Firemní kultura a komunikace

Kurz na míru

Základní info

Cílem kurzu je seznámit posluchače s významem firemní kultury pro výkonnost organizace, s jejími hlavními principy i se zásadami její tvorby a řízení, porozumět mezinárodním rozdílům firemní kultury i hlavním zásadám interkulturního managementu a také poskytnout teoretický základ, ale i praktické tipy pro posílení komunikačních dovednosti manažerů.

Obsah kurzu

 

  • Kultura a kulturní prostředí EU a ČR, obsah a síla firemní kultury, typologie firemní kultury v praxi

  • Rozdíly národních kultur EU, charakteristika českých kulturních dimenzí, komunikace a aspekty v zemích EU

  • Komunikace  a  kulturně-komunikační  dovednosti  manažera, prezentační  techniky  v manažerské  praxi, kultura a řešení krizových situací v praxi

Délka kurzu

8 hodin

Organizace výuky

dle aktuálních termínů

Lektorský tým

Mgr. Stanislav Loskot, MPA

 

Firemní kultura a komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.