Cyklus 3 seminářů pro ředitele škol začínajících právních subjektů - ekonomické minimum

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    97993

Popis kurzu na míru Cyklus 3 seminářů pro ředitele škol začínajících právních subjektů - ekonomické minimum

Podrobná charakteristika obsahové náplně (anotace)
Cyklus 3 seminářů "Ekonomické minimum" je součástí šířeji koncipovaného cyklu osmi seminářů pro ředitele škol a jejich zástupce, který se věnuje celkové problematice managementu škol a školských zařízení.
Cyklus "Ekonomické minimum" je určen pro ředitele začínajících právních subjektů a zaměřuje se úzce na ekonomickou problematiku školy a směrnice s ní související.

1. Rozpočet se zřizovatelem
1.1. Provozní rozpočet - na co vše
1.2. Kroky vedoucí k projednání a schválení rozpočtu
1.3. Rozpočtové zdroje školy ve vztahu k provozu
1.4. Čerpání rozpočtu na provoz školy a práce s rozpočtem
1.5. Co definuje ZL ve vztahu k rozpočtu na provoz a účtování? [účastníci si přinesou ZL]
1.6. Účtování k rozpočtovým zdrojům školy (provoz) - orientačně (nejedná se o vlastní účetnictví)
1.7. Hospodářský výsledek (HV) - Fondy (Zákon č. 250/2000 Sb. v platném znění
1.8. Kontrola ze strany zřizovatele

2. Vnitřní směrnice školy
2.1.Zásady hospodaření (ZH) školy - klíčová směrnice
2.2. Vnitřní směrnice navazující i samostatné

3. Rozpočet na mzdy a ONIVy
3.1. Koncepce tvorby rozpočtu - principy, Metodika rozpisu rozpočtu od státu
3.2.Ukázka propočtu v modelu aktuální metodiky
3.3.Linie rozpisu rozpočtu:
STÁT ??? KRAJ ???POVĚŘENÁ OBEC 3. stupně ??? školy
3.4.Využití - čerpání
3.5.Zdroje FKSP - základ
3.6.Kontrola ze strany státu (ČŠI - samostatné kontroly)

Cíl vzdělávací akce
Orientovat se v základní ekonomické problematice základního a předškolního vzdělávání z pozice řídícího pracovníka a v souvislosti s přechodem školy do právní subjektivity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace