Best-practices ? ideální obchodní proces komunikace se zákazníkem

Kurz na míru

Základní info

 

Popis programu:

 

Efektivní nastavení procesů komunikace se zákazníky a jejich uplatňování v praxi se stává v současné době významnou konkurenční výhodou.

Cílem    vytvoření „best practices“ je především definování ideálního stavu prodejního procesu komunikace se zákazníky a jeho porovnání s realitou.          

Tento program vám pomůže v odhalení neefektivních procesů a následně hledání možností pro jejich optimalizaci.

Užitek pro prodejce + firmu:

Prodejci skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Jak vypadá ideální proces komunikace se zákazníky.

>     Kde jsou neefektivní procesy.

>     Jak postupovat pro optimalizaci komunikace se  zákazníky.

Do praxe si odnesou:

>     Ujasněný proces vzájemných návazností souvisejících s obchodním případem.

>     Pojmenované priority pro změnu a plán jejich optimalizace.

Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.

Best-practices ? ideální obchodní proces komunikace se zákazníkem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.