Analýza potřeb zákazníka

Kurz na míru

Základní info

 

Popis programu:

Důkladná, avšak zákazníky neobtěžující analýza potřeb, se stává klíčem k získání nových obchodů, nebo rozšíření prodeje nových služeb a produktů.

Tento program vám pomůže odhalit takové potřeby zákazníků, které by sami nepojmenovali a naučí vás vidět obchodní jednání očima zákazníků.

Užitek pro prodejce:

Prodejci skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Jak efektivně, avšak nenásilně získávat informace od zákazníků.

>     Jaké otázky cíleně klást v jaké situaci.

>     Jak ověřovat pochopení a získávat dílčí souhlasy k nabídce/realizaci zjištěných potřeb.

Současně získají dovednost:

>     Efektivně klást otázky s ohledem na cíle jednání.

>     Odhalit a pojmenovat potřebu zákazníka a získat souhlas pro její řešení.

Do praxe si odnesou:

>     Zpracovaný scénář analýzy potřeb zákazníků.

>     Pojmenované priority pro změnu a plán jejich optimalizace.

>     Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.

Analýza potřeb zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.