AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ - TELEFONICKÁ KOMUNIKACE, AKVIZICE, TELEMARKETING A TELESALES, PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Základní info

TRÉNINKY PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY


Jak vám mohu pomocííí? 
Tak tohle jistě není způsob, jakým byste chtěli komunikovat po telefonu s vašimi klienty. 


Martha Issová řádí v reklamě v call centru


Komunikujete s vašimi klienty, dodavateli, partnery po telefonu? Nabízíte služby, poskytujete informace, řešíte stížnosti a reklamace? Oslovujete nové klienty a prodáváte vaše produkty?
Absolvujte komplexní trénink potřebných dovedností pro profesionální přístup a péči o zákazníky, efektivní akvizici a prodej i pro reprezentaci firmy či společnosti.

Volitelné moduly - program přizpůsobíme Vašim potřebám a požadavkům:

1. Modul
Profesionální telefonická komunikace ►

2. modul
Prodej po telefonu - telemarketing ►   

3. modul
Cold calling - volání na studené kontakty a akvizice po telefonu ►

Jednotlivé moduly lze absolvovat i jednotlivě.
Při objednání všech modulů cenové zvýhodnění - kurzovné se slevou 10%.

Pro Vaši společnost Vám připravíme program na míru.

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace►

AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ - TELEFONICKÁ KOMUNIKACE, AKVIZICE, TELEMARKETING A TELESALES, PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a šest ? Součet zapište číslicemi.