Account management

Kurz na míru

Základní info

Seminář je zaměřen na:
rozdíly mezi klíčovými a menšími zákazníky firmy
náměty, jak klíčovým zákazníkům poskytovat účinnou poradenskou pomoc
dosahování vyššího standardu v osobních vztazích s představiteli klíčových zákazníků
práci při vyhledávání individuálních výhod produktů pro klíčového zákazníka a na individualizaci produktů podle jeho potřeb
správnou prezentaci výhod produktů hlavním představitelům klíčových zákazníků
techniky úspěšnějšího vedení obchodního jednání především díky účinnější argumentaci
udržování stálých kontaktů s určenými představiteli klíčových zákazníků, získávání a poskytování relevantních informací, získávání podpory nadřízených složek ve vlastní společnosti
vhodné reakce na možné námitky klíčových zákazníků předcházení jim
posilování motivace vlastní i kolegů při dalším zdokonalování činnosti
předcházení útokům konkurence na klíčového zákazníka

Account management

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.