Top vision

czen

Úspěšný a ziskový product management

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Úspěšný a ziskový product management

Jak na úspěšnost vašich produktů?

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechny

Zjistěte, jak zavádět a řídit životní cyklus vašich produktů, abyste z nich získali maximum

Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.

Program

9:00 - 16:30

Produktový management a marketingový mix

  • od 4P po model SIVA + pohled na portfolio firmy z perspektivy různých modelů

Nové produkty jako tržní příležitosti

  • mapa pokrytí trhu, matice BCG, životní cyklus produktů

Nákupní proces a rozhodování zákazníků

  • nákupní a rozhodovací proces zákazníků, potřeby zákazníků v jednotlivých fázích nákupního procesu, definice a budování potřeb

Značka a její vliv na produkt

  • definice trhu a analýza konkurence (rozšířený model konkurence), segmentace, targeting a positioning značky

Produktový management a komunikační framework See-Think-Do-Care

  • poznejte, jak sladit nákupní a rozhodovací proces zákazníků a vaši marketingovou komunikaci tak, abyste zákazníka oslovili správným sdělením ve správný čas

Model postupných transakcí

  • budování důvěry zákazníků prostřednictvím produktové strategie založené na modelu postupných transakcí (MPT)

Co mi kurz přinese?

  • získáte strategický marketingový pohled na produkt jako důležitou součást marketingového mixu
  • odnesete si sadu nástrojů, které vám pomohou lépe poznat trh, pokládat sobě, vašim marketérům, obchodníkům i potenciálním zákazníkům ty správné otázky a maximalizovat šanci na úspěch nových produktů a produktových řad
  • na konkrétních příkladech si ověříte možnosti nově nabytých znalostí a získaných nástrojů pro usnadnění vaší práce produktového manažera

Komu je kurz určený?

  • marketérům, kteří se mají účastnit procesu tvorby či zavádění nových produktů
  • produktovým manažerům na juniorní úrovni
  • majitelům a manažerům firem, kteří jsou zodpovědní za to, jaké produkty jejich firma vytváří a uvádí na trh
  • obchodníkům, kteří chtějí lépe pochopit vazbu mezi zákazníky, jejich potřebami a prostředky, kterými tyto potřeby uspokojují (produkty a služby v roli řešení)

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Úspěšný a ziskový product management
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a18600
0

Zjistěte, jak zavádět a řídit životní cyklus vašich produktů, abyste z nich získali maximum

Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru