Úspěšný a ziskový product management - Jak na úspěšnost vašich produktů?

Základní info

Zjistěte, jak zavádět a řídit životní cyklus vašich produktů, abyste z nich získali maximum

Zavádět nové produkty na trh a řídit produktová portfolia není jen tak. Moderní produktoví manažeři musí umět využít širokou paletu nástrojů, poradit si s analýzami trhu, ale mít také příslovečný „čich“ na úspěšný byznys. To vše zvyšuje také nároky na jejich znalosti z mnoha vzájemně se překrývajících oblastí, jako je marketing, řízení značky, logistika, cenotvorba a jiné. Na tom, jak dobře si udělají svůj „domácí úkol“, mnohdy závisí úspěch či neúspěch mnohamilionových investic. Získejte nástroje, které vám tuto práci maximálně usnadní a zvýší šanci na úspěch každého nového produktu.

Kurz je určen:

  • marketérům, kteří se mají účastnit procesu tvorby či zavádění nových produktů
  • produktovým manažerům na juniorní úrovni
  • majitelům a manažerům firem, kteří jsou zodpovědní za to, jaké produkty jejich firma vytváří a uvádí na trh
  • obchodníkům, kteří chtějí lépe pochopit vazbu mezi zákazníky, jejich potřebami a prostředky, kterými tyto potřeby uspokojují (produkty a služby v roli řešení)

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • získáte strategický marketingový pohled na produkt jako důležitou součást marketingového mixu
  • odnesete si sadu nástrojů, které vám pomohou lépe poznat trh, pokládat sobě, vašim marketérům, obchodníkům i potenciálním zákazníkům ty správné otázky a maximalizovat šanci na úspěch nových produktů a produktových řad
  • na konkrétních příkladech si ověříte možnosti nově nabytých znalostí a získaných nástrojů pro usnadnění vaší práce produktového manažera

Úspěšný a ziskový product management - Jak na úspěšnost vašich produktů?

Vybraný termín:

12.11.2020  Brno

Cena
4990 Kč + 21 % DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a čtyři ? Součet zapište číslicemi.