Během praktického školení se naučíte, jak na reklamy na Facebooku a na Instagramu. Obě platformy jsou propojené skrze platformu Meta, takže reklamy nastavujete souběžně. Neklikejte jen na tlačítko „Propagovat“ a investujte do placené reklamy [...]
  • H1MKTFB
  • Délka 1 den
  • 0 ITK bodů
  • 0 termínů
  • Praha (3 290 Kč)

    Brno (na vyžádání)

    Bratislava (na vyžádání)

  • Začátečník

Během praktického školení se naučíte, jak na reklamy na Facebooku a na Instagramu. Obě platformy jsou propojené skrze platformu Meta, takže reklamy nastavujete souběžně. Neklikejte jen na tlačítko „Propagovat“ a investujte do placené reklamy na Facebooku chytře a efektivně. Facebookový profil má 5,6 milionů čechů. 95% uživatelů se na této síti objeví denně. Ttao čísla mluví sama za sebe a jsou přesně ten důvod, proč reklamu na Facebooku mít.

»
  • PPC specialista, který si chce rozšířit znalosti v oblasti reklamy na Facebooku.
  • Social media manager, který chce začít sponzorovat své příspěvky a vytvářet reklamní kampaně.
  • Správce e-shopu nebo firmy, který chce posunout své podnikání na vyšší úroveň a dostat své produkty mezi lidi.
  • Založený Facebook a Instagram vaší firmy
  • Vlastní notebook s admin přístupy do vaší FB a IG stránky
  • Pokud už máte s reklamou na Facebooku zkušenosti, připravte si konkrétní příklady, které chcete zkonzultovat.

Tištěné podklady

Úvod do Facebook reklamy a založení Business účtu
Řekneme si, jaký má reklama na FB význam a jaké jsou její výhody. Ukážeme si, jaké existují možnosti a pomůžeme vám vytvořit reklamní účet, správně ho nastavit a propojit s Instagramem.

Cílení a segmentace publika
Ukážeme vám, jak správně zacílit reklamy, vytvořit zájmové skupin i jak využít vlastní a look-a-like publikum.

Formáty reklam a tvorba obsahu
Projdeme všechny možné formáty reklam (statický obrázek, video, carousel a další) a doporučíme pár pravidel, kterých byste se měli držet při tvorbě příspěvků, textů a CTA.

Nastavení kampaně a její vyhodnocení
Doporučíme vhodný cíl a rozpočet pro vaši kampaň, umístění reklamy a optimalizaci zobrazování. Poradíme, které základní metriky jsou pro vás relevantní, jak si nastavit KPI a jaké jsou možnosti A/B testování.

Praktické tipy a doporučení. Prostor pro závěrečnou diskusi
Dle našich zkušeností doporučíme postupy pro vytvoření úspěšné reklamy, poukážeme na často opakované chyby a zasvětíme vás do nejnovějších trendů. O všem si na konci popovídáme a poradíme vám s konkrétním problémem.

Aktuální nabídka
Školicí místo
Jazyk kurzu

Uvedené ceny jsou bez DPH.