Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.
- Podíváme se na věci více pragmaticky a byznysově.
- Budete chápat souvislosti. Budete vědět, čemu byste měli věnovat čas a kde ho neztrácet.
- Naučíte se vytvářet si souvislosti tak, abyste věděli, do kterých rizik se pouštět. Získat tak výhodu oproti specializovaným agenturám, které se bojí šlápnout dál.
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
Větší detail platforem - Facebook, Instagram, LinkedIN
- Jak funguje analytika (Co nám řikají insights jednotlivých sítí a jak to interpretovat)
- Na která čísla dává skutečný smysl se zaměřit
- Jak funguje reklama a její pokročilé nastavení (Jak ji dělat efektivně a rozumět jí včetně klíčových frameworků a strategií.)
- Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky (ukázky vertikál)
- Na jaké metriky optimalizovat komunikaci a jejich rozebrání (Budete vědět, co znamenají a jestli se hodí pro vaši specifickou komunikační strategii.)
Workshop
- Dvě odlišné značky
- Společně si postavíme marketingovou strategii na social
- Vytvoříme Framework práce se socialem, jaké sítě budou primární, jaké další problémy v rámci firmy můžeme na socialu řešit
Doporučujeme zejména pro: brand manažery a marketingové specialisty, kteří mají social v rámci svého komunikačního mixu a potřebují vědět, jak postavit celkovou strategii a jak zjistit, jestli to dělají dobře.
Předpokladem je existence firemních účtů (ideálně na více sítích), včetně účtu soukromého, nebo alespoň pracovního. Předpokladem jsou znalosti na úrovni školení Sociální média I.