Produktové portfolio a jeho vliv na marketing

Kurzem Vás provede 'Lektoři z firmy: ICT Pro s.r.o. - školení garantují zkušení profesionálové z praxe z týmu Strict Professionals'

Základní info

Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle.
  • Charakteristiky produktu
  • Charakteristiky produktu
  • Produktové strategie
  • Produktový marketing
  • Zavádíme nový produkt
  • Produktové průzkumy jako marketingový nástroj

Produktové portfolio a jeho vliv na marketing

Vybraný termín:

11.2.2022  Jihomoravský kraj

Cena
4500 Kč + 21 % DPH

Termíny kurzu

Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.