Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

PPC reklama II (pro pokročilé)

Základní info

Co se na školení naučíte

  • Důsledně využívat strukturu účtu, efektivně rozčleňovat klíčová slova do sestav a kampaní systémů Google AdWords a Sklik.
  • Jak vytvářet reklamní kampaně pro obsahovou síť a na co si dát pozor.
  • Specifika správy PPC kampaní na Facebooku.
  • Vyhodnocovat přínos reklamních kampaní a spočítat návratnost investic.
  • Využívat systém Google Analytics pro pokročilé sledování a optimalizaci reklamních kampaní.
  • Přenášet kampaně mezi různými PPC systémy.
  • Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, online marketing specialisty a majitele webových stránek.

Vzhledem k tomu, že se jedná o školení pro pokročilé, jsou nutné alespoň následující vstupní znalosti a předpoklady. Je třeba:

  • Mít založené PPC systémy a vyznat se v nich
  • Rozumět aukčnímu principu PPC systémů
  • Vědět rozdíl mezi obsahovou sítí a vyhledáváním
  • Znát základní statistiky (zobrazení, prokliky, míru prokliku, cenu za proklik atp.)

Více informací:

Bližší informace o kurzu PPC reklamy II – pro pokročilé

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

PPC reklama II (pro pokročilé)

Vybraný termín:

8.11.2021  Praha Upřesnující informace k termínu
09:00 – 16:00 hod.

Cena
4 490 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a šest ? Součet zapište číslicemi.