Novinky v zobrazování na Facebooku aneb jak léčit závislosti na Facebooku pro firmy a firemní marketing

Budeme reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku, které na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

Zveme vás na první seminář svého druhu u nás, v rámci nějž budeme pod vedením Daniela Dočekala reflektovat aktuální výrazné změny v rámci zobrazovacích algoritmů Facebooku.

Tyto změny na začátku roku 2018 zasáhly především firemní účty, které generují stále nižší míru přirozeného dosahu a engagementu.

Proklamovaným cílem Facebooku je „vrátit jej lidem“ a to právě za pomoci zásadního omezení organického dosahu u firemních profilů. Nehledejme za těmito slovy Marka Zuckerberga žádný velký altruismus. V praxi to totiž zatím vypadá, že nejde o nic menšího, než proměnit Facebook v “paid” medium.

Návštěvu tohoto semináře tedy vřele doporučujeme těm z vás, kteří se v daných změnách potřebujete rychle zorientovat a rozhodnout se, jakým způsobem má smysl využívat největší sociální síť světa dále.

  • Jakým způsobem se vyvíjí newsfeed algoritmy  Facebooku (ale i dalších sociálních sítí)
  • Co přinášejí zásadní změny algoritmů Facebooku v roce 2018 
  • Jak se změní využívání sociálních médií v roce 2018 
  • Kde najít náhradu za klesající návštěvnost ze sociálních médií
  • Jak a proč Facebook postupně omezoval organický dosah a zaváděl placení 
  • Které triky a metody se firmy naučily v boji se snižujícím dosahem
  • Které z těchto triků Facebook postupně algoritmicky cíleně omezuje 
  • Jak se postavit k hrozbě blížícího se „nulového“ organického dosahu
  • Přirovnání ke Google a dvěma kanálům, organickému SEO a placenému AdWords
  • Jakým způsobem Facebook převádí vytvořené mechanismy do Instagramu
  • Jaké nástroje internetového marketingu můžete použít, abyste nahradili ztráty návštěvnosti způsobené Facebookem 

Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

  • studijní materiály,
  • certifikát o absolvování,
  • občerstvení,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →