Marketingové minimum pro manažery

Kurz na míru

Základní info

Program připravíme na míru pro skupinu pracovníků Vaší společnosti. Obsah je vždy upraven přesně podle zadavatele.

Cílová skupina
Program je vhodný pro začínající pracovníky oddělení marketingu a pracovníky malých firem, které si marketing řeší samy bez pomoci komunikačních agentur.

Cíl
Získat základní znalosti z oblasti marketingu, naučit se potřebnou terminologii, osvojit si dovednosti marketingové komunikace a seznámit se marketingovými aktivitami. Součástí tréninku je úvod do problematiky oslovování potenciálních klientů.

Obsah

  • Úvod do problematiky
  • Sjednocení základní marketingové terminologie a jejího užívání v praktických souvislostech
  • „Marketingové přemýšlení“ a „marketingové řešení problémů“ v praxi Marketingový mix
  • Klasický marketing - představení specifik jednotlivých částí marketingového mixu
  • Co přináší moderní marketing Marketingová komunikace a její využití
  • Aktivity a formy marketingového komunikačního mixu
  • Integrovaná marketingová komunikace Úvod do aktivní akviziční strategie a taktiky v praxi
  • Vyhledávání nových tržních příležitostí
  • Získávání informací o potenciálních cílových skupinách
  • Efektivní práce s kontaktními informacemi
  • Úvodní oslovení potenciálních klientů
  • Zpracování nabídky
  • Poskytování přidané hodnoty
  • Budování značky

Marketingové minimum pro manažery

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a čtyři ? Součet zapište číslicemi.