Marketingová strategie

Kurzem Vás provede některý z odborných lektorů společnosti ICT Pro.

Základní info

Popis kurzu

Marketingová strategie patří k nejvíce zanedbávaným částem marketingu. Ve firmě sice funguje velké množství marketingových aktivit, které ale často nejsou provázány a nevyužívají tak synergického efektu. Každou oblast navíc mívá na starosti někdo jiný a sledují jiné cíle. Společným cílem by však mělo být nejen zvýšení prodeje, ale právě podpora ostatních kanálů vzájemně, aby se celý proces zefektivnil a každá kampaň přinesla větší dosah a výsledky.

V kurzu si tedy odpovíme na otázky: Jak správně definovat cíl? Jakou strategii použít, která je vhodná pro mou firmu a která je účinná? Jaké nástroje použít k dosažení definovaného cíle? Jak zajistit personální, finanční a informační zdroje?


Kurz je určen pro všechny majitele firem, podnikatele a marketingové ředitele, kteří chtějí zajistit maximální efektivitu marketingu ve firmě a dosáhnout stanovených cílů.

Obsah kurzu

  • Strategie firmy
  • Úloha času při plánování
  • Předpoklady naší strategie
  • Komunikační strategie
  • Analýzy
  • Komunikační mix
  • Zabezpečení strategie
  • Vyhodnocování
  • Diskuze, shrnutí, závěr

Marketingová strategie

Vybraný termín:

9.3.2023 –  10.3.2023  Brno Upřesnující informace k termínu

Cena
7 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.