Marketingová analýza (MARK2)

Marketing, Marketingová strategie

V rámci marketingových aktivit a nástrojů, kterých je na trhu přehršel, může být pro firmy složité zorientovat se v tom, které aktivity přináší výsledky a které jsou zbytečné. K tomu je však třeba znát výchozí stav a cíl, kterého chceme dosáhnout. Marketingové řízení bez těchto dat je jako řídit se zavázanýma očima. Lehce pak naletíme tzv. odborníkům a marketingové náklady mohou růst do závratných výšin.

Díky marketingové analýze byste tak měli vědět, které z aktivit utnout, které podpořit a které zavést. Zároveň byste díky analýze měli snadno zjistit, které aktivity řešit interně a které delegovat externím agenturám. Řekneme Vám také, jak kroky zavedení marketingu do firmy poskládat za sebou tak, abyste správně odhadli personální a finanční potřeby tohoto oddělení, stejně jako očekávání a cíle, kterých by měl marketing ve Vaší firmě dosáhnout. Kurz je určen pro všechny majitele, podnikatele, marketéry a marketingové ředitele, kteří nejsou spokojeni s marketingem ve své firmě a potřebují reálná data a podklady pro jeho zlepšení.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Porozumět principům a smyslu marketingu 
  • Tvořit marketingovou analýzu a strategii
  • Rozumět pojmu persony
  • Analyzovat trh a revidovat marketingové postupy
  • Měřit výsledky marketingu
  • Nastavovat marketingové aktivity

Kdo by se měl kurzu zúčastnit

  • Všichni, kteří chtějí prohloubit své znalosti v oblasti marketingu
  • Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Marketing
    1. Jak vnímáme marketing v naší firmě?
    2. Co vše je vlastně marketing?
    3. Co má plnit marketing v naší firmě
  • Marketing persony
    1. SBU - strategické obchodní jednotky
    2. Kdo je můj zákazník
    3. Zákazník je víc, než jen jméno a adresa
    4. Jak vytvořit marketingovou personu?
  • Analýza trhu
    1. Vnější prostředí (konkurence, trh, prostředí)
    2. Vnitřní prostředí (7P, zdroje)
    3. SWOT analýza
  • Již zavedené marketingové postupy
    1. Běžné operativní činnosti
    2. Strategické aktivity
    3. Efektivita - jak měřit výsledky
  • Vlastní tým vs. outsourcing
    1. Activity in-house
    2. Výhody a nevýhody
    3. Kombinované modely
    4. Praktické příklady
  • Outsourcing
    1. Nabídka marketingových služeb
    2. Dodavatelé marketingu
    3. Agentury
    4. Freelanceři
  • Nastavení vhodných marketingových aktivit
    1. Rozpočet vs. cíle
    2. Procesy rychle a přehledně
    3. Dopady a výsledky
    4. Plánování
  • Marketing jako neustálý proces změny
    1. Plánovaná priorizace aktivit
    2. Vyhodnocení
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

HERLITZ, spol. s r.o., Lucie B.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Skoleni hodnotim velmi pozitivně, přineslo spoustu novych informaci o možnostech a šlo vidět, ze skolitel se vyzná a má spoustu zkušenosti, které předává dal. "
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Tomáš N.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Velmi dobrý a vyvážený poměr mezi teorií a praxí. Skvělé prostředí a paleta občerstvení. Kurz naprosto splnil moje očekávání. Byl přizpůsoben mým potřebám a není nutné nic měnit ani doplňovat. Děkuji."
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Petr Z.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Oceňuji, že lektor udržel po celou dobu moji pozornost a průběžně přizpůsoboval témata zájmům účastníků. Kurz bych doplnil o nějakou interkativnější část, ve které by se všichni zapojili do řešení nějaké kratší případové studie."