Marketingová analýza

Základní info

V rámci marketingových aktivit a nástrojů, kterých je na trhu přehršel, může být pro firmy složité zorientovat se v tom, které aktivity přináší výsledky a které jsou zbytečné. K tomu je však třeba znát výchozí stav a cíl, kterého chceme dosáhnout. Marketingové řízení bez těchto dat je jako řídit se zavázanýma očima. Lehce pak naletíme tzv. odborníkům a marketingové náklady mohou růst do závratných výšin.
Díky marketingové analýze byste tak měli vědět, které aktivit utnout, které podpořit a které zavést. Zároveň byste díky analýze měli snadno zjistit, které aktivity řešit interně a které delegovat externím agenturám. Řekneme Vám také, jak kroky zavedení marketingu do firmy poskládat za sebou tak, abyste správně odhadli personální a finanční potřeby tohoto oddělení, stejně jako očekávání a cíle, kterých by měl marketing ve Vaší firmě dosáhnout.
  • Marketing
  • Marketing
  • Marketing persony
  • Analýza trhu
  • Již zavedené marketingové postupy
  • Vlastní tým vs. outsourcing
  • Outsourcing
  • Nastavení vhodných marketingových aktivit
  • Marketing jako neustálý proces změny

Marketingová analýza

Vybraný termín:

29.4.2021 –  30.4.2021  Praha

Cena
7900 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a devět ? Součet zapište číslicemi.