Základní info
Cíle kurzu:
Proniknout do oboru marketing a reklama. Dozvědět se možnosti internetového marketingu. Tvořit komunikační kampaň a marketingový výzkum.
Pro koho je kurz určen:
Nadšencům pro kreativní obor plný nápadů, reklamy, komunikace a internetové aktivity. Zájemcům o profesní kvalifikaci Specialista marketingu.
Aktuální nabídka:
Co se naučíte:
- Budete se umět orientovat ve světě reklamy a marketingu
- Budete vědět jak používat marketingové nástroje
- Naučíte se pracovat v oblasti on-line marketingu i off-line marketingu
- Vyzkoušíte si sestavení marketingové kampaně a realizaci marketingového průzkumu
- Budete se věnovat verbální i neverbální komunikaci
- Naučíte se správně prezentovat
Co dalšího získáte:
- Budete ovládat zajímavou a perspektivní profesi
- Obdržíte Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci
- Tým zkušených lektorů Vám předá své znalosti a zkušenosti z oboru
- Poskytneme Vám studijní materiály, které pro Vás budou užitečným pomocníkem v průběhu studia, při přípravě na závěrečnou zkoušku i v další praxi
- V průběhu studia může zdarma využívat e-learning, který Vám pomůže zopakovat si znalosti z výuky a připravit se do praxe i na závěrečnou zkoušku
Pro koho je kurz vhodný:- Pro všechny, kteří chtějí získat znalosti z oblastí marketing, reklama, komunikace
- Pro ty, kteří chtějí obdržet Osvědčení o nové profesní kvalifikaci v oboru marketing
- Kurz je vhodný pro začátečníky i pro ty, kteří již mají zkušenosti z uvedených oborů a potřebují si doplnit vzdělání včetně závěrečného Osvědčení
- Kurz vhodný také pro podnikatele a manažery, kteří se chtějí naučit rozvíjet marketingové aktivity své firmy / organizace
Obsah kurzu:
1) Marketing v dnešním světě- Co je marketing - význam a cíle marketingu, potřeby, přání a poptávka, tržní nabídka
- Marketing, management - řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky, marketing management v praxi
- Marketingový proces - marketingové plánování, marketingová strategie, marketingový mix
- Strategický marketing - poznáváme zákazníka
2) Marketingové prostředí- Mikroprostředí společnosti - dodavatelé, marketingoví zprostředkovatelé, zákazníci, konkurenti
- Makroprostředí společnosti - demografické prostředí, ekonomické prostředí, přírodní prostředí, technologické prostředí, politické prostředí, kulturní prostředí
- Globální trh - analýza globálního marketingového prostředí
3) Základní strategie- Segmentace a positioning - členění trhu na skupiny zákazníků, tržní pozice produktu
- Vztahový marketing - budování vztahů se zákazníky
- Konkurenční strategie - analýza konkurence, konkurenční strategie
4) Produktová strategie- Produktová strategie a použití značek - marketingové pojetí produktu, strategie značek
- Proces vývoje nových produktů, strategie životního cyklu produktů
- Marketing služeb
5) Cena- Cenotvorba - obecné postupy tvorby cen
6) Marketingová komunikace- Integrovaná strategie marketingové komunikace
- Komunikační proces, Vývoj efektivní komunikace, Komunikační rozpočet a komunikační mix
- Reklama, podpora prodeje a public relations
- Osobní prodej a přímý marketing
7) Komunikační dovednosti- Pravidla mluveného projevu, která fungují
- Komunikace z pohledu psychologie
- Komunikace verbální a neverbální
- Řeč těla
- Komunikace v týmu
- Prezentace
8) Marketing v off-line mediích- Nástroje off-line komunikace
- Sdělovací prostředky
- Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
- Obchodní dialog, pravidla argumentace
- Sdělovací prostředky
9) Marketing v on-line mediích- Význam Internetu v marketingové komunikaci, Internetová reklama
- Webová prezentace
- Marketing na sociálních sítích
10) Řízení projektů- Základy projektového řízení
11) Distribuce- Řízení distribučních kanálů - vztahy s distributory, tvorba distribučního systému
12) Marketingový výzkum- Techniky výzkumu
- Informace - jejich získávání, třídění, využívání
- Marketingový dotazník - tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
Studijní materiály:
E-learning:
- Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
- Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
- Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
- Používání e-learningu není pro posluchače povinné.
Osvědčení o absolvování kurzu:
Absolvent tohoto kurzu obdrží dvě osvědčení:
- Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom a proto má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace u zaměstnavatele.
- Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu.
Délka kurzu:
- 100 vyučovacích hodin
- Kurz trvá jeden měsíc a půl
Rozvrh kurzu:
- Výuka probíhá od 9 do 14 hodin