Content marketing - tvoříme obsah (MARK13)

Marketing, Obsahový marketing

Protože v dnešní uspěchané době není čas číst sáhodlouhé informace o produktech, chceme co nejrychleji znát to nejdůležitější, a to ještě zajímavou formou. To dostává grafiky a copywritery do složité situace. Díky velkému množství informací na internetu navíc mohou zákazníci trpět informační paralýzou.
Na kurzu si proto ukážeme, jak tvořit správný obsah, který nejen zaujme, ale řekne zákazníkovi to základní v kostce. Správně strukturovaný web (a nejen web) pomůže zákazníkovi rychle najít to, co hledá a pokud výrobek splňuje požadavky, tak ho koupí. Tento přístup je možné volit ve všech úrovních marketingu včetně sociálních sítí, prodejních nabídek, networkingů a dalších nástrojů.
Kurz je určen pro copywritery, grafiky, webaře, marketéry a další, kteří pracují s marketingem a jejichž obsahová strategie není konzistentní.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Tvořit správný obsah
  • Vytvořit obsah, který zaujme
  • Vytvořit přehledný a strukturovaný obsah
  • Vytvořit content plán a pracovat s ním

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Copywriteři
  • Grafici
  • Marketéři a další, kteří pracují s marketingem a jejichž obsahová strategie není konzistentní

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Začněte s proč
    1. Produkt vs. řešení
    2. Informace vs. emoce
    3. Content marketing a klasická reklama
  • Povíme si…
    1. Příběh
    2. Proč příběh
    3. Jak psát příběh
  • Co psát?
    1. To byl ale případ
    2. Děkujeme, že nakupujete
    3. To nejlepší z nejlepších
    4. Když zákazník vypráví
    5. Věděli jste, že….?
  • Obsahová strategie
    1. Konkrétní nadpis a čísla
    2. Zásady (upřímnost, uvěřitelnost, opravdovost, férovost)
    3. I neúspěch se dá využít
  • Kanály
    1. www
    2. Blog
    3. Sociální sítě
    4. Video
    5. Osobní setkání
    6. Prodejní nabídky
    7. PR
    8. Doporučení
    9. Přednášky a prezentace
    10. Networking
  • Předpoklady úspěchu
    1. Konzistence
    2. Dlouhodobost
    3. Koncentrace
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený následný kurz:
Email marketing (MARK24)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

Senco Příbram spol. s r. o. , Barbora B.
Content marketing - tvoříme obsah ( MARK13)
"Škoda, že nebylo na nějaká témata více času. Přínosem byly praktické ukázky (odstrašující případy). Děkuji "
Senco Příbram spol. s r. o. , Jan M.
Content marketing - tvoříme obsah ( MARK13)
"Vyuziju poznatky z praktickych prikladu. "
Senco Příbram spol. s r. o. , Sylvie K.
Content marketing - tvoříme obsah ( MARK13)
"Zpětná vazba a nasměrování, jak vlastní prezentaci a samotné zacílení sdělení zlepšit. "