Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Základy marketingu

Kurzem Vás provede Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Základní info

Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.

Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.

Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.

Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.

Přínos kurzu pro účastníky:

  • Prohloubení znalostí z oblasti marketingu
  • Vysvětlení marketingové terminologie
  • Praktická aplikace na modelových případech
  • Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu

Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: 

  • Úvod
  • Marketingový mix 4P
  • Marketingové plánování
  • Základní tvorby kreativní reklamní kampaně
  • Složení komunikačního mixu
  • Strategické cílení na zákazníka

Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.

Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-N

Rozsah výuky a organizace výuky: 

  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
  • Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:
http://www.jubela.cz/manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-marketing/

Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:
http://www.jubela.cz/file/osnovy/zaklady-marketing.pdf

Základy marketingu

Vybraný termín:

18.11.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a devět ? Součet zapište číslicemi.