Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Začínáme s obchodem

Kurzem Vás provede Lenka Jedličková

Sama si prošla komunikací doslova od píky. Jako operátorka retenčního oddělení, obchodnice, manažerka obchodního týmu a spolumajitelka call centra.…

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, jak zaujmout klienta již při prvním kontaktu. Natrénujete, jak vám položení těch správných otázek zjednoduší prodejní rozhovor.

Odnesete si poznatky, kdy, jak a proč je dobré pozorně sledovat potřeby klienta.

Obsah kurzu

• proč je dobré se o klienta upřímně zajímat a zjišťovat jeho potřeby,

• jak zaujmout klienta při prvním kontaktu,

• jak klást ty správné otázky a zjednodušit tak prodejní rozhovor,

• důvody, proč by měl mít každý prodejní hovor svůj rámec a pravidla,

• jak může při prodeji pomoci neverbální komunikace,

• práce s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích),

• proč šaty opravdu dělají člověka,

• teorie a k tomu hodně praxe a tréninku.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Začínáme s obchodem

Vybraný termín:

15.12.2022  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a pět ? Součet zapište číslicemi.