Začínáme s obchodem

Kurzem Vás provede Lenka Jedličková

Sama si prošla komunikací doslova od píky. Jako operátorka retenčního oddělení, obchodnice, manažerka obchodního týmu a spolumajitelka call centra.…

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, jak zaujmout klienta již při prvním kontaktu. Získáte tipy, jak svoji nabídku odlišit od jiných obchodních nabídek.

Odnesete si návody, jak vám správné otázky zjednoduší a zefektivní prodejní rozhovor a jak dobře identifikujete potřeby klienta.

Získané znalosti si ihned vyzkoušíte v reálných situacích.

Určeno pro

Seminář je určen všem, kteří vstupují do světa obchodních jednání a chtěj proniknout do principů dobré a úspěšné obchodní komunikace s klientem.

Obsah kurzu

• seznámení s důvody, proč by měl mít každý prodejní hovor svůj rámec a svá pravidla,

• jak zaujmout klienta při prvním kontaktu,

• jak klást ty správné otázky a zjednodušit tak prodejní rozhovor,

• jak vám při obchodním jednání může pomoci neverbální komunikace,

• proč je dobré se o klienta upřímně zajímat a zjišťovat jeho potřeby,

• práce s různými typy lidí (ano, také s těmi v emocích),

• proč šaty opravdu dělají člověka,

• nácviky situací, se kterými se zcela jistě v praxi setkáte.


Seminář se koná v příjemném prostředí s omezeným počtem účastníků, což umožňuje individuální přístup ke každému účastníkovi.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Začínáme s obchodem

Vybraný termín:

16.2.2023  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.