Umění dobře se ptát – síla otázky v obchodní komunikaci

Kurzem Vás provede Lenka Jedličková

Sama si prošla komunikací doslova od píky. Jako operátorka retenčního oddělení, obchodnice, manažerka obchodního týmu a spolumajitelka call centra.…

Základní info

Cíle kurzu

Zjistíte, jakou sílu v komunikaci (zejména v té obchodní) mají správně volené otázky. Dokážete vhodnými otázkami zjistit, co potřebujete, zvládnete lepší komunikaci s okolím.

Určeno pro

Ptají se všichni.

Jak se však zeptat lépe, než se ptají ostatní?

Seminář je určen komukoliv, kdo komunikuje s klienty a chce to dělat efektivněji a užitečněji.

Tento seminář bude velmi užitečný zejména obchodníkům, asistentkám, manažerům, majitelům firem a dalším.

Obsah kurzu

• proč je lepší se dříve ptát, než jen odpovídat,

• jak si připravit otázky pro obchodní rozhovor,

• jak klást otázky ve správném čase a jak odpovědím dobře naslouchat,

• jak efektivně využít otázky v běžné komunikaci,

• varianty možných přístupů k vedení hovoru,

• jak otázkami zmírnit napětí,

• jak si hrát s otázkami v komunikaci.

Umění dobře se ptát – síla otázky v obchodní komunikaci

Vybraný termín:

19.5.2023  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a pět ? Součet zapište číslicemi.