Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Tvorba a realizace marketingových strategií firem, produktů a služeb

Základní info

Cíle kurzu

V průběhu semináře se seznámíte s jednotlivými komponenty marketingového plánu, natrénujete určování cílových priorit firmy pro definování správných strategií v krátkodobém či dlouhodobém horizontu. Neboť strategický marketing je nejnáročnější činností marketingového plánování.

Určeno pro

Neuvedeno

Obsah kurzu

• tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu,
• strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení,
• strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny – rozpracování strategického konceptu do taktického plánu,
• vznik a řízení marketingového oddělení.

Poznámka

Seminář je součástí volného cyklu Letní škola marketingu.
Obsahem semináře je ucelené téma, lze jej proto absolvovat samostatně.

Samozřejmostí je osvědčení, občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.

Tvorba a realizace marketingových strategií firem, produktů a služeb

Vybraný termín:

14.7.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a tři ? Součet zapište číslicemi.