Top vision

czen

Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami

12 990 Kč15 718 Kč s DPH12 990 Kč15 718 Kč s DPH

Oswald Schorm

Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami
Oswald Schorm, Expert na komunikaci a vyjednávání, psycholog a kouč

Jak se nenechat vyvést z rovnováhy

27. - 28. 6. 2024Praha 1
Pro všechny

Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou

Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.

Program

1. den 09:00-16:30

Kdo vlastně jsou vaši komplikovaní lidé

  • základní typy klientů a zákazníků
  • styly řešení konfliktních situací
  • co říkám svým chováním já a co můj partner

Motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže

  • zdvořilé odolávání
  • udržení profesionálního vztahu
  • negativní zpětná vazba a její použití
2. den 09:00-16:30

Obrana proti manipulaci a technikám tlaku

  • podstata manipulativního jednání
  • efektivní obrana
  • žádost o změnu chování 

Zvládání emoční zátěže

  • komunikace pod tlakem
  • drobná antistresová cvičení
  • praktický trénink pro zdolání komplikovaných partnerů

Co mi trénink přinese?

  • získáte přehled o problémových typech lidí a zjistíte, jak s nimi komunikovat
  • naučíte se zvládat emoce i poskytovat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi
  • nacvičíte si obranné taktiky při komplikovaném jednání

Komu je trénink určený?

  • všichni, kdo chtějí vědět, jak komunikovat a vyjednávat s problémovou a komplikovanou osobou

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,08 Celkový dojem z kurzu

92 %

Uplatnění poznatků v praxi

96 %

Akci bych doporučil známým

Skvělý lektor, příjemná skupina a prostory.

Jana Zdrálková, Vitalitas pojišťovna, a.s.

Otevřenost na kurzu a příklady z praxe. Lektor umí upoutat pozornost.

Radek Štípek, GE Aviation Czech s.r.o.

Zkušený lektor, spousta znalostí z praxe. Příjemný pán s životním nadhledem.

Petr Januška, GE Aviation Czech s.r.o.

Lektor dobře zvládl udržet naší pozornost.

Vojtěch Saska, GE Aviation Czech s.r.o.

Líbilo se mi celkové nastavení kurzu a prostory. Kurz se mi líbil.

Denisa Růžičková, GE Aviation Czech s.r.o.

Kurz byl orientován na využití v reálných situací. Vytvářela se komunikace teoretických znalostí a praktického nácviku.

Jaroslav Svoboda, TurboConsult s.r.o.

Díky akci jsem zjistil, kde asi mám svůj problém. Vím, na čem mám pracovat.

Petr Novák, B&A Insurance Consulting s.r.o.

Bylo skvělé, že jsme probírali jednotlivé konkrétní situace a dostávali k nim zpětnou vazbu a doporučení, jak by se dalo dělat jinak. Trénink byl velmi zaměřen na praxi. Na lektorce oceňuji také to, že do toho jde i srdcem, že s námi ‚vstupuje‘ do našich situací a příběhů.

Kateřina Jelínková, RESPECT, a.s.

Líbily se mi praktické tréninky. Moc mě potěšila nabídka další komunikace s lektorem i po ukončení kurzu. Velmi si toho vážím a ráda využiji!

Andrea Macková, ESSOX, s.r.o.

Moc se mi líbila atmosféra, která na kurzu panovala.

Jaroslav Plíhal, AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Lektor

Oswald Schorm

Oswald Schorm

Expert na komunikaci a vyjednávání, psycholog a kouč

Od roku 1995 působím jako lektor vzdělávacích kurzů v oblasti aplikované psychologie (obchodní, personální a manažerské psychologie) a působil jsem v privátní psychologické praxi (diagnostika, koučink, poradenství). Jako lektor a konzultant jsem spolupracoval s mnoha významnými českými podniky včetně vzdělávání pro státní správu.

Vybíráme
z blogu
V komunikaci je nutné najít rovnováhu mezi vztahem a výsledkem
V komunikaci je nutné najít rovnováhu mezi vztahem a výsledkem

V našem životě často nastávají okamžiky, kdy nejsme schopni se domluvit, přestože hovoříme stejným jazykem. V pracovním životě nám to může zkomplikovat vlastní výkon či výkon týmu. Jak komunikovat tak, abychom si porozuměli, a jak se nenechat vykolejit potížisty a komplikovanými osobami, se ptáme PhDr. Oswalda Schorma, experta na komunikaci a vyjednávání, psychologa a kouče.

Lektor

Oswald Schorm

Oswald Schorm

Expert na komunikaci a vyjednávání, psycholog a kouč

Od roku 1995 působím jako lektor vzdělávacích kurzů v oblasti aplikované psychologie (obchodní, personální a manažerské psychologie) a působil jsem v privátní psychologické praxi (diagnostika, koučink, poradenství). Jako lektor a konzultant jsem spolupracoval s mnoha významnými českými podniky včetně vzdělávání pro státní správu.

Vybíráme
z blogu
V komunikaci je nutné najít rovnováhu mezi vztahem a výsledkem
V komunikaci je nutné najít rovnováhu mezi vztahem a výsledkem

V našem životě často nastávají okamžiky, kdy nejsme schopni se domluvit, přestože hovoříme stejným jazykem. V pracovním životě nám to může zkomplikovat vlastní výkon či výkon týmu. Jak komunikovat tak, abychom si porozuměli, a jak se nenechat vykolejit potížisty a komplikovanými osobami, se ptáme PhDr. Oswalda Schorma, experta na komunikaci a vyjednávání, psychologa a kouče.

Termíny konání

 TermínČasMístoZáruka konáníCena
27. - 28. 6. 2024
Čt, Pá
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37 12 990 Kč15 718 Kč s DPH
5. - 6. 9. 2024
Čt, Pá
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37 12 990 Kč15 718 Kč s DPH

27. - 28. 6. 2024

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

12 990 Kč
15 718 Kč s DPH

5. - 6. 9. 2024

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

garantovaný termín

12 990 Kč
15 718 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
12990

Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou

Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Oswald Schorm
Top Vision s.r.o.
nahoru