TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI - základní pravidla a dovednosti komunikace a prodeje po telefonu

Základní info

Trénink vede Lenka Jedličková, lektorka a koučka s praxí supervizorky a majitelky call centra, zákaznického servisu, specialistka na komunikaci a prodej.
Na základě bohatých zkušeností a důrazu na praktický trénink jsou její workshopy pro účastníky velmi intenzivní a interaktivní.

  

PŘÍNOSY

 

  • Rychlejší a efektivnější komunikace
  • Přesnější formulace myšlenek a kvalitnější kladení otázek
  • Schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou  
  • Efektivnější zjištění potřeby klienta
  • Odstranění obav z telefonování
  • Zvýšení počtu domluvených schůzek či obchodů
  • Zkombinování profesionality a lidskosti zároveň
  • Možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci
  • Schopnost kriticky hodnotit vlastní komunikaci 

CÍL

Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními pravidly telefonické komunikace:  

  • ujasnit a sjednotit principy profesionální komunikace po telefonu
  • ​zlepšit komunikační dovednosti a odstranit obavy z telefonování
  • posílit 1. dojem při kontaktu s firmou (vizitka firmy)
  • zefektivnit volání - neztrácet čas a energii, umět řídit rozhovor, poradit si s různými typy klientů
  • posílit dovednosti obchodovat po telefonu

CÍLOVÁ SKUPINA

Určeno každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost, kdo využívá telefon jako prodejní nástroj.  Vhodné pro pracovníky zákaznických linek,  asistentky, recepční, obchodníky, pracovníky call-center* a hot-line a další profese.

OBSAH

Telefonická komunikace

  • specifika komunikace po telefonu  (aktivní i pasivní telefonáty)
  • aktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • poskytování informací
  • verbální komunikace
    - jak vzbudit zájem
    - volba slov, srozumitelnost, jak pracovat s hlasem a zaujmout 
  • jak formulovat nabídku a zaujmout
  • tvorba a práce s call skriptem

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • profesionální komunikace a pro klientský přístup  
  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • identifikace potřeb zákazníka, naslouchání a kladení otázek
  • prodejní dovednosti
  • prezentace služeb / produktu
  • cold calling - volání na studené kontakty
  • efektivita hovoru - usměrnit klienta a vést hovor v co nejkratším čase
  • zvládání námitek a přesvědčivá argumentace
  • správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • vypracování seznamu vhodných odpovědí na některé reakce zákazníků
  • profesionální jednání s náročným zákazníkem
  • zvládání psychické zátěže při telefonování

ROZSAH

9,00 - 16,00 hod., 8 vyuč. hod.

TERMÍN

25.06.2021

LEKTORKA

Lenka Jedličková - trenérka a konzultantka telesales, telefonické komunikace a výcviku pracovníků call center s praxí operátorky a supervizorky call centra.

 PŘIHLÁSIT SE   

TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI - základní pravidla a dovednosti komunikace a prodeje po telefonu

Vybraný termín:

25.6.2021  Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena
4950 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.