TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI

Základní info

Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy.

Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při tom:

  • nevadí vám telefonování, ale chcete se zbavit pocitu, že někoho obtěžujete?
  • potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené kontakty"?
  • jsou někdy vaše hovory příliš dlouhé, málo efektivní, nejste si jistí, jak reagovat? 

Pojďte to změnit!

Je-li náplní vaší práce

  • podávání informací po telefonu
  • telefonická komunikace s novými i stávajícími klienty
  • prodej či sjednávání schůzek po telefonu
  • vyřizování servisních telefonátů, reklamací či stížností

Chcete-li

  • volat bez obav či nepříjemného pocitu
  • vyřizovat telefonáty rychleji, efektivněji a příjemněji
  • zaujmout klienta již při prvním kontaktu
  • vědět, jak reagovat na nepříjemného nebo neodbytného klienta
  • zjistit, jak se o klienta opravdu zajímat
  • umět se užitečněji ptát a zjistit všechno, co potřebujete vědět
  • zvýšit prodej či dobře reprezentovat vaší společnost

pak vás praktický trénink s lektorkou Lenkou Jedličkovou přesvědčí, že to není nic složitého.

Lenka si sama prošla telefonickou komunikací všech pozic - operátorka klientského servisu, obchodnice, manažerka obchodního týmu, spolumajitelka call centra.
Na základě bohatých zkušeností a důrazu na praktický trénink jsou její workshopy pro účastníky velmi intenzivní a interaktivní.

Cílem kurzu je  

  • ujasnit principy komunikace po telefonu
  • zanechat pozitivní první dojem - reprezentovat sebe nebo firmu při telefonickém hovoru
  • zlepšit komunikační dovednosti a odstranit obavy z telefonování
  • umět zkrátit příliš dlouhé neproduktivní telefonáty
  • vědět, jak po telefonu prodávat, nabízet služby či sjednávat schůzky
  • ​poskytnout návod pro jednání se zákazníky v různých konkrétních situacích
  • zvládnout profesionální péči o klienty

OBSAH

Zásady a pravidla telefonické komunikace

  • specifika komunikace po telefonu 
  • profesionální komunikace a proklientský přístup  (pozdrav, představení, nabídka pomoci)
  • jak vzbudit zájem - pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • akustická vizitka -  jak pracovat s hlasem, volba slov, srozumitelnost
  • verbální komunikace, aktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • příchozí volání a odchozí hovory
  • tvorba a práce s call skriptem
  • užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • aktivní naslouchání a vedení hovoru
  • identifikace potřeb zákazníka a technika kladení otázek
  • poskytování informací a/nebo prezentace služeb / produktu
  • efektivní vedení a vyřízení hovoru 
  • prodej a nabídky služeb / produktů po telefonu
  • cold calling - volání na studené kontakty
  • zvládání námitek a argumentace
  • správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • vyřizování reklamací a stížností
  • profesionální jednání s náročným zákazníkem
  • zvládání psychické zátěže při telefonování
  • nácvik vedení hovoru

METODY

Stručné teoretické základy (20%) a návazný interaktivní a intenzivní trénink (80%) cvičení, nahrávky hovorů, analýza, individuální zpětná vazba.

TERMÍN

8.9.2025  (9,00 - 16,00 hod., 8 vyuč. hod.)

LEKTORKA

Lenka Jedličková - lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.

Reference posluchačů kurzů ►

reference z firemních školení ►

TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI

Vybraný termín:

8.9.2025  PRAHA 4
09:00 – 16:00 hod.

Cena
5 450 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

PRAHA 4
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a pět ? Součet zapište číslicemi.