Řeč těla - verbální a neverbální komunikace

kurz

Základní info

Seminář je tréninkový, teoretické poznatky si prakticky vyzkoušíte a osvojíte s použitím videokamery.
Pod vedením zkušeného trenéra a s přispěním ostatních účastníků semináře dostanete nezbytnou zpětnou vazbu pro přesvědčivé a účinné jednání.

Na semináři se dozvíte:
- jak dlouho trvá vytvoření prvního dojmu
- o "síle prvního dojmu" a proč je tak důležité nikdy ho nepodcenit
- jak s tím souvisí pozitivní myšlení a čím ho můžeme ovlivnit
- test anonymním hodnocením ostatních účastníků vám ukáže, jaký první dojem vzbuzujete
- videokamera vám umožní spatřit se "na vlastní oči" tak, jak vás vidí vaší obchodní partneři a zákazníci

Dále se dozvíte:
- jak řeč těla ovlivňuje náš mluvený projev
- kdo má v řeči těla výhodu, muži nebo spíše ženy ?
- jaké jsou rozdíly v řeči těla mužů a žen
- co řídí řeč našeho těla a jak svou řeč těla "režírovat"
- jak náš vnitřní postoj ovlivňuje naše chování a obráceně, jak naše chování ovlivňuje náš vnitřní postoj
- jaké signály vysíláme, když se "potíme strachy" a jak dosáhnout toho, aby nás partner přijímal mnohem lépe
- proč nám při prodejním rozhovoru nestačí jen znát tělesné signály, ale naučit se je také od svých partnerů číst a nenápadně přijímat
- jak vysílat vlastní signály ve shodě s našimi záměry

Natrénujete:
- s naprostou jistotou svůj příchod, přivítání a představení

Také se dozvíte:
- jak vést vlastní rozhovor
- co je to intimní zóna, kdy ji dodržet a kdy je ten správný čas vědomě ji narušit
- jaké místo k sezení si vybrat pro jednání
- kdy je účinnější vést prodejní rozhovor ve stoje, kam se postavit, jakou polohu zaujmout vůči muži a jakou vůči ženě
- které partnerovy signály jsou důležitější, mimika nebo gesta a proč
- která gesta jsou "zakázaná"
- a která gesta smíme udělat jen jednou, aby byla účinnější, jinak dostávají jiný význam a smysl
- při kterém gestu klient "frká zlostí"
- při kterém gestu není jednání o ceně ještě ukončené
- které gesto prozrazuje, že klient se chystá položit dobře promyšlenou protiotázku
- při kterých signálech je vhodné okamžitě zmlknout a poskytnout čas k přemýšlení
- a při kterých signálech máme položit kontrolní otázku
- kdy je vhodné "zrcadlit" klientovo chování a kdy se ho zásadně vyvarovat
- kdy klient sice naslouchá, ale nesouhlasí
- co je to NP úhel a co nám prozrazuje o klientově vnitřním naladění
- kdy zapomenout na slůvko "bohužel" a "je mi líto" a proč
- a která gesta použít pro zdůraznění svých slov
- co způsobuje přehánění ve slovech a gestech
- jak číst správné signály polohy nohou
- které signály značí ukončení rozhovoru

Komu je seminář určen: obchodním zástupcům, prodejcům, dealerům, reprezentantům - všem těm, kteří se účastní obchodního jednání a chtějí svými neverbálními signály zesílit účinnost svých slov a bezpečně se orientovat v signálech vysílaných obchodním partnerem. To znamená předjímat, předem odhadnout jeho představy a emoce, včas a vhodně zareagovat a využít tak ve svůj prospěch.

Rozsah: cca 7 hodin

Řeč těla - verbální a neverbální komunikace

Vybraný termín:

 Olomoucký kraj Upřesnující informace k termínu

Cena
27 000 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.