RACM ® - Recruitment Academy ® Certified Manager

vyplnění dotazníku

Základní info

Tento certifikační program byl vytvořen, aby poskytoval nahlédnutí, pochopení a praktickou aplikaci moderních osvědčených postupů podle mezinárodních recruitment standardů. Program pokrývá praktické znalosti vedení lokalních, regionálních nebo mezinárodních operací napříč všemi oblastmi recruitmentu. Cílem je vybavit účastníky selektivními nástroji, implementací a managementem strategických a operativních aspektů recruitmentu.

 

Každý účastník kurzu získá:
- 4 dny intenzivního tréninku
- Certifikaci RACM® (zakončeno případovou studií)
- Doživotní e-mailovou podporu pro řešení individuálních problémů
- Zdarma nebo zvýhodněné přístupy na akce a webináře Recruitment Academy

 

Anotace certifikačního kurzuRACM® - Recruitment Academy® Certified Manager:


Den 1 (celý den v anglickém jazyce!)


Eoin Hanley - Building high performing function

Owning the process

- Identifying the limitations of influence for the recruitment process
- Understanding the role that recruitment team should be managing, covering both internal and external factors
- Outlining Processes and KPIs for these areas
- Developing stakeholder buy-in for developing these areas

 

Resolving poor work habits

- Identifying issues that impact an individuals or your teams performance
- Dealing with individuals to drive their commitment to change
- Overing resistance and delivering the expected change

 

Action learning groups

- Strategic team, key talent and management development
- Utilising effective team learning to deliver changes and the responsibilities for change
- Team collaboration to enhance individual and team improvement (continuous improvement)



Den 2

Josef Kadlec, Milan Novák, Zdeněk Bajer

Strategický employer branding

- Employer branding postavený na datech
- Postup a jednotlivé kroky strategického budování employer brandingu
- Aktivace Employer Value Proposition (EVP)
- Case studies a praxe z ČR i ze světa

Recruitment a HR marketing

- Vztah mezi talent sourcingem a employer brandingem
- Práce s konkrétními nástroji pro employer branding a HR marketing
- Vztah mezi employer brandingem a personal brandingem
- Které kanály je potřeba udržovat pro efektivní tvorbu brandu
- Tvorba, správa a analýza obsahu na sociálních sítích i mimo ně
- Pravidla práce s obsahem na sociálních sítích - LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram a další
- Nástroje pro automatizaci úkolů spojených se správou obsahu
- Analýza úspěšnosti obsahu a konkrétních kanálů jako LinkedIn firemní stránky, -Facebook stránky a další
- Práce s placenou reklamou na sociálních sítích i mimo ně (PPC reklama)
- Další marketingové nástroje, které využijete v HR marketingu
- Jak vypadá budoucnost budování brandu společnosti, a které technické "vychytávky" můžete použít již nyní.

Talent sourcing metodologie

- Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (tzv. hidden talent pools)
- Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání a jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů
- Definice konceptuálního, implicitního, jazykového a nepřímého vyhledávání
- Definice pokročilých technik jako např. sémantické, pravděpodobností a vyčerpávájící vyhledávání
- LinkedIn Onion Search - pokročilá metodologie talent sourcingu na LinkedInu

 

Den 3

Josef Kadlec, Milan Novák, Zdeněk Bajer

- Výběr správného recruitment modelu pro vaší organizaci
- Struktura náborového procesu a jeho komponenty
- Účastníci náborového procesu a jejich role
- Metriky (KPIs) jednotlivých částí náborového procesu
- Jejich analýza a vyhodnocení
- Proces zlepšování a řízení kvality procesu
- Optimalizace a automatizace v oblasti recruitmentu
- Market Insights - Interní a externí data o trhu a jejich analýza
- Trendy a best practice pro výběr ATS a dalších recruitment technologií (CV parsing, aj.)
- Další technologie využitelné v recruitmentu - chatbots, VR a další

 

Den 4

Jan Mühlfeit - Odemykání týmového potenciálu

- Pochopit, jaké jsou vaše silné stránky a talenty
- Pochopit řízení výkonnosti a silné stránky
- Vypracování plánu osobního rozvoje
- Praktikovat koučování na téma plánu osobního rozvoje
- Pochopit individuální silné stránky týmu
- Pochopit kolektivní silné stránky týmu
- Pochopit sílu partnerství v silných stránkách
- Pochopit sílu týmů vybudovaných na silných stránkách

 

LEKTOŘI:


Milan Novák
- Více než 15 let zkušeností s implementací strategií náboru a prací s talenty
- Ve společnosti Grafton Recruitment působil na pozicích Branch Manager, Country manager, Regional Managing Director CEE a člen představentstva Grafton Europe v Dublinu
- Vedl agenturu s více než 350 zaměstnanci
- V současné době působí jako CEO a zakladatel recruitment agentury GoodCall a také instituce Recruitment Academy
- Je členem prezidia APPS (Asociace poskytovatelů personálních služeb)

Josef Kadlec
- První certifikovaný LinkedIn recruiter v České republice
- První LinkedIn Certified Professional-Recruiter v CEE
- Absolvent Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT a bývalý software engineer
- Nekonvenční IT headhunter a Recruitment Architect
- Zakladel recruitment agentury GoodCall a instituce Recruitment Academy
- Autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment

 

Zdeněk Bajer
- Více než 11 let zkušeností v oboru recruitment technologií
- Řadu let působil na různých IT pozicích v jedné z nejúspěšnějších personálních agentur v Evropě
- Postupně se propracoval do pozice CIO Europe
- Řídil kompletní IT zahrnující vývoj a správu infrastruktury pro 7 zemí a více než 350 uživatelů

Jan Mühlfeit
- Jako zkušený globální manažer strávil Jan více než 24 let ve světě podnikání, prodeje a marketingu na různých kontinentech. Má hluboké znalosti a dovednosti v oblasti osobního rozvoje a budování úspěšných týmů a organizací. Jan pracoval téměř 22 let ve společnosti Microsoft . Ve své poslední funkci (2007-2014) působil jako Chairman pro Evropu, Microsoft Corporation. Jeho osobní mise je “Pomoci lidem, organizacím a zemím po celém světě odemknout jejich lidský potenciál”.
- Pod vedením Jana Mühlfeita se stal región střední a východní Evropy nejlepším v globálním týmem Microsoft u 4 roky po sobě a to v době, kdy společnost byla největší na burze cenných papírů na celém světě.
- Jan je Gallup StrengthFinder Certified Coach a metodu používá od roku 2000

Eoin Hanley FCIPD
- More than 20 years of experience in strategic HR environment with an emphasis on training and recruitment
- He worked in regional roles in companies as Amazon and PwC and advised other local and international companies in the fields of electronics, FMCG, financial services, banking, car sales and production
- A qualified Executive Coach and a member of Chartered Institute of Personnel and Development

 

CÍLOVÁ SKUPINA:
Profesionálové s minimálně 5ti lety zkušeností v talent acquisition (TA), kteří mají přesah do managementu - tzn. vedou tým recruitment specialistů nebo se podílí na developmentu a řízení projektů v oblasti TA nebo HR. Tento certifikační program je určen pro střední až seniorní úroveň recruitment profesionálů, kteří chtějí a) porozumět nejnovějším ověřeným praktikám k dosahování maximálního výstupu z jejich recruitment procesů, b) udělat další krok do oblasti recruitment managementu, c) si prohloubit zkušenosti a rozšířit znalosti manažerských dovedností v TA, správě dodavatelů, a projekt managementu v rámci lokální nebo mezinárodní recruitment pozice.

RACM ® - Recruitment Academy ® Certified Manager

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a deset ? Součet zapište číslicemi.