Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Profesionální recepce

Kurzem Vás provede Mgr. Tereza Vančatová

Pracovala jsem jako interní trenérka ve společnosti Seznam.cz, s týmem jsem se starala o vzdělávání několika tisíc zaměstnanců (obchodních,…

Základní info

Cíle kurzu

Získáte praktické návody, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a po celou dobu zachován první dobrý dojem.

Odnesete si praxí ověřené techniky, jak vystupovat, jak vhodně a s ohledem na situaci komunikovat s klienty osobně, mailem i po telefonu.


Natrénujete vhodné řešení komplikovaných a nepříjemných situací, se kterými se recepční při své praxi může setkat.

Určeno pro

Určeno všem recepčním: v komerčních společnostech, státní správě, ve zdravotnických zařízeních i dalších institucích.


Užitečné tipy pro svoji práci si odnesou také asistentky a office managerky.

Obsah kurzu

• recepční – první tvář společnosti, se kterou se klient setkává,

• co vše ovlivňuje první dojem z recepce a celé firmy,

• pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, mailový i telefonický kontakt,

• základní pravidla etikety a vstřícného jednání,

• komunikace s interním klientem – kolegou,

• jak řešit náročné pracovní situace: příklady řešení konkrétních situací z praxe.


Doporučený navazující seminář:

24. – 25. 8. 2022 Profesionální asistentka – management podpory manažerů

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Profesionální recepce

Vybraný termín:

18.7.2022  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.