OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI

Základní info

OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI

Cíle kurzu

• Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách
• Pochopíte, jak úspěšně uzavřít obchod s ohledem na kulturní specifika (koncept tváře, emoce, důraz na data)
• Zjistíte, jak se liší dohodnutí obchodu v Česku a v kulturách s jiným vnímáním hodnot
• Povíme si, jak budovat důvěru u Vašeho obchodního partnera
• Řekneme si jak kultura podmiňuje chování v práci a co je možné očekávat od zaměstnanců a obchodních partnerů z odlišných kultur
• Pochopíte, jak v jednotlivých typech kultur vaši obchodní partneři vnímají
  1) termíny (čas)
  2) roli šéfa
  3) význam týmové práce
  4) motivaci

Program kurzu

• Co je kultura a jak podmiňuje chování člověka v obchodních vztazích
• Čas (a termíny) napříč kulturami
• Nadřízenost a podřízenost napříč kulturami
• Týmovost a individualita napříč kulturami
• Motivace napříč kulturami
• Srovnání chování pracovníků z vybraných kultur
• Mezikulturní prodej

 

OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a šest ? Součet zapište číslicemi.