Mediální komunikace a krizová komunikace s médii

Prezenčně

Lektoři

Ing. Hana Hejsková

Ing. Hana Hejsková

Detail lektora

Termín

25. 6. 2024; 9:30–16:30

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• typy nepříjemných, negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak uvažovat a čeho se držet,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• jak být připraven na komunikaci s médii,
• princip zlatých vět,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Určeno

Stala se vaší firmě nepříjemná až krizová událost, o kterou se začala zajímat média? Nenechte se zaskočit. Připravte si scénář krizové komunikace dříve, než nepříjemnosti nastanou.

Tento seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly dobré krizové komunikace, tedy především:
• pracovníci tiskových oddělení,
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR,
• asistentky tiskových oddělení,
• specialisté interní komunikace,
• specialisté marketingu,
• pracovníci personálních oddělení.

Přínos/cíl

Dozvíte se, jak účinně podržet pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu nepříjemné události.
Seznámíte se s principy přípravy a využití krizového PR.
Seznámíte se s variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku médií, který se přenáší na celou firmu.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 790 Kč bez DPH

7 006 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

25. 6. 2024
Praha
24. 9. 2024
Praha

Cenové varianty

2422580

5 790 Kč

cena bez DPH

7 006 Kč

cena s DPH

242258A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 001 Kč

cena bez DPH

13 311 Kč

cena s DPH

242258B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 633 Kč

cena bez DPH

18 916 Kč

cena s DPH

242258C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 686 Kč

cena bez DPH

23 820 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

22. 5. 2024

Online

6 hod

4 790 Kč

cena bez DPH

Online

22. 5. 2024

Praha

12 hod

10 390 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO