Manažerské dovednosti aneb jak na roli manažera - via-libertatis.cz 

Manažerské dovednosti aneb jak na roli manažera

Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy zodpovídá za chod dané organizace. Aby se člověk stal manažerem, musí mít příslušné znalosti a dovednosti. Tuto funkci může vykonávat jen určitý okruh lidí. Ne každý má v sobě přirozenou autoritu a dovednost vést ostatní.

Zvládnout svou roli manažera není vůbec jednoduché, o to víc pokud se s touto svojí novou rolí teprve seznamujete. Každý, kdo se stává manažerem a chce dobře spolupracovat se svým týmem, by se měl seznámit s oblastmi manažerské práce. Prohloubit své znalosti a dovednosti, setkat se s ostatními kolegy a vyměnit si své poznatky a zkušenosti. Tento kurz pomůže manažerům k poznání své role, seznámení se s manažerskou prací a sebe motivací.


Agenda:

  • Osobnost manažera
  • Manažer a jeho role ve společnosti
  • Situační vedení a optimalizace vlastního stylu
  • Efektivní způsoby vedení lidí
  • Co je to motivace a její vztah k výkonnosti?
  • Jak co nejlépe motivovat své kolegy a tým?
  • Hodnocení lidí
  • Kontrola a supervize procesů
  • Modelové situace z manažerské práce

Rozsah: 2 dny