LinkedIn pro obchodní zástupce

Kurzem Vás provede Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Jsem lektorka se specializací na prostředí LinkedIn, vymýšlím a realizuji on-line strategie. Školím procesní management, strategický management i…

Základní info

Cíle kurzu

LinkedIn má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů. Jde o třetí nejpopulárnější síť po Facebooku a YouTube (tzn. první nejpoužívanější mezi profesními sítěmi). Úspěšné akvizice v oblasti obchodních zástupců budou stále více podmíněny znalostmi právě této platformy. Ukážeme Vám, jak jej efektivně využívat. Naučíme Vás maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby finančních či obchodních zástupců. Prozradíme Vám, jak aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu. Kurz je určen pro každého, kdo se zabývá prodejem, pro obchodní zástupce a pro všechny, kdo chtějí na LinkedIn vyhledávat obchodní příležitosti.

Určeno pro

MARKETING, SOCIÁLNÍ MÉDIA

Obsah kurzu

Úvod do LinkedIn
1. Problematika digitálního marketingu a role LinkedInu v ní
2. Současné a budoucí trendy vyhledávání zákazníků
3. Poslední informace a novinky týkající se LinkedIn
4. Definice obecné LinkedIn strategie pro vyhledávání zákazníků
5. Analýza nejdůležitějších částí LinkedIn profilu pro vyhledávání zákazníků
6. Hlavní networkingové cíle úspěšného LinkedIn obchodního zástupce
7. Jak efektivně zvýšit počet LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu
8. Jak se chovat na LinkedIn v závislosti na individuálním stavu počtu kontaktů

Zacílení kandidátů na LinkedInu i mimo něj
1. Jak vyždímat maximum z LinkedIn vyhledávače (LinkedIn People Search)
2. Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními osobami
3. Co je tzv. Boolean vyhledávání a proč je denní rutinou
4. Definice boolean operátorů, modifikátorů a vyhledávacích příkazů
5. Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání, jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů
6. Definice konceptuálního, implicitního, jazykového a nepřímého vyhledávání
7. Definice pokročilých technik jako např. sémantické, pravděpodobnostní a vyčerpávající vyhledávání

Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn zákazníky
1. Jak najít kontaktní informace každého LinkedIn uživatele za každých okolností
2. Jak determinovat e-mailovou adresu skoro každého zákazníka na světě
3. Co je to diverzita zákazníků a jaké výzvy nám přináší
4. Jak automatizovat vyhledávání zákazníků užitím LinkedInu a služeb třetích stran
5. Které kontaktní metody jsou pro akvizici potenciálních zákazníků nejefektivnější
6. Jak měřit efektivitu kontaktování potenciálních zákazníků a zlepšování její úspěšnosti
7. Jak vytvářet zprávy, které potenciální zákazníci nemohou ignorovat
8. Jak odkrývat skryté a privátní LinkedIn profily potenciálních zákazníků
9. Jak sledovat LinkedIn aktivitu Vaší konkurence
10. Jak penetrovat cizí LinkedIn skupiny, do kterých nemáte přístup
11. Jak vytvářet vlastní LinkedIn skupiny, aby pracovaly pro Vás

Diskuze, shrnutí, závěr

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

LinkedIn pro obchodní zástupce

Vybraný termín:

12.8.2024  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

ONLINE
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a čtyři ? Součet zapište číslicemi.