KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Základní info

Cíl kurzu:

  • Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití  v denní praxi.
  • Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči těla.
  • Vysvětlit, jak vzniká nedorozumění či konflikt mezi lidmi.
  • Naučit se vyjednáváním dosáhnout oboustranně akceptovatelných cílů a odstranit komunikační spory.

Nejvhodnější pro:

Vhodné pro všechny, kteří chtějí lépe komunikovat, vést podřízené, vystupovat před druhými, prezentovat, ovlivňovat spolupracovníky nebo zákazníky či klienty.

Obsah kurzu:

  • Analýza brzd a posuvníků účinné komunikace 
  • Komunikace jako proces, který lze řídit
  • Vlastní řeč těla a co lze rozpoznat na řeči těla druhých 
  • Oční kontakt 
  • Ruce jako nositelé informací 
  • Gesta a symboly, hra rukou v obličeji 
  • Osobní a pracovní prostor 
  • Verbální projev 
  • Umění zeptat se
  • Umění naslouchat 
  • Vznik nedorozumění a konfliktů 
  • Win-Win jednání jako základy asertivní komunikace 

Metody:

  • Práce ve skupinách
  • Praktická cvičení
  • Nácviky
  • Zpětná vazba
  • Teorie a vysvětlení
  • Diskuze

Poznámky:

Správná a efektivní komunikace verbální i neverbální v rámci firemního prostředí se ukazuje jako velmi důležitý článek pracovního procesu, který se týká všech zaměstnanců.
Chcete lépe vést rozhovory a jednání?  Chcete odstranit nedorozumění na pracovišti?  Chcete umět lépe využít přesvědčovacích technik?   Chcete pochopit duševní pochody vašich zákazníků a spolupracovníků?   Chcete efektivněji dosahovat svých cílů při vyjednávání  a zároveň uspokojovat požadavky druhé strany?

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Vybraný termín:

3.12.2020  Praha
09:00 – 16:30 hod.

Cena
3900 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a deset ? Součet zapište číslicemi.