Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak získat recenze spokojených zákazníků na internetu

Kurzem Vás provede Vít Baloušek

Základní info

Cíle kurzu

Co si odnesete do praxe:

• poznáte, jak se dá podporovat spokojenost zákazníků a motivovat je k sepsání recenzí,

• pochopíte, jak nastavit interní procesy pro komunikaci se zákazníky,

• zjistíte, jaké formy obsahu a content marketingu lze dnes využít při tvorbě recenzí.

Určeno pro

Komu tento seminář pomůže:

• marketing a brand manažerům,

• pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace,

• obchodníkům a vedoucím obchodních oddělení,

• zadavatelům a tvůrcům reklamy,

• reklamním, komunikačním agenturám, grafickým studiím a kreativním shopům.

Obsah kurzu

• co znamená integrovaná marketingová komunikace,

• marketingový mix – souvislosti a vlivy na spokojenost zákazníka,

• analýza důvodů spokojenosti a nespokojenosti zákazníků,

• zkušenost zákazníka neboli customer experience,

• reference na firemním webu: na co byste si měli dávat pozor,

• recenze na Google firmy,

• recenze na Facebooku,

• Tripadvisor a Booking – recenze jako základ prezentace firmy,

• jak předejít negativní recenzi od zákazníka – jak řešit problém zákazníka.

Jak získat recenze spokojených zákazníků na internetu

Vybraný termín:

20.10.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.