Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, že se telefonování nemusíte vůbec bát, můžete se na něj dokonce i těšit. Zjistíte, jak je možné klienta zaujmout již při prvním kontaktu.
Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích).

A vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi "slyšet" a "skutečně naslouchat".

Určeno pro

Určeno pracovníkům infolinek, call center, asistentkám a recepčním, obchodníkům, personalistům i manažerům.

Obsah kurzu

• principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu,
• jak použít aktivní naslouchání ke zjištění potřebného (důvod volání, potřeba klienta),
• jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl výsledek efektivnější pro obě strany,
• trénink získaných znalostí a dovedností a jejich okamžité použití v reálných situacích,
• otázky, diskuze.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji

Vybraný termín:

22.9.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.