Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

HR CHATTING: Práce v hybridní organizaci – co přináší kombinace home office a práce v kanceláři (online seminář)

Kurzem Vás provede Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

lektorka, konzultantka

Základní info

Cíle kurzu

V roce 2020 jsme zažili rozsáhlý sociální experiment: ze dne na den jsme přešli od nutnosti "jít do práce" k nutnosti zůstat doma. Nyní vstupujeme do doby hybridních organizací, kdy zaměstnani kombinují práci doma a práci v kanceláři firmy.
Jak to udělat, aby tento model i ve vaší firmě co nejépe fungoval?

Určeno pro

Toto setkání je určeno pro manažery firem i pro zaměstnance, kteří budou kombinovat práci doma i v kanceláři.

Obsah kurzu

• specifika tzv. hybridní organizace – výhody i nevýhody,
• jak organizovat, řídit a motivovat jednotlivé zaměstnance,
• jak řídit i týmy v hybridním systému,
• nové role managementu i týmů.

HR CHATTING: Práce v hybridní organizaci – co přináší kombinace home office a práce v kanceláři (online seminář)

Vybraný termín:

30.7.2021  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.