Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Čtyři pilíře komunikace (cyklus online seminářů)

Kurzem Vás provede Ing. Hana Ondrušková

Lektorka v oblasti osobního rozvoje „Lektořina se musí dělat srdcem, jinak to nemá smysl.“ Působím jako lektorka a trenérka soft skills již od…

Základní info

Cíle kurzu

Zlepšíte se v odhalování a zvládání situací, kdy se vás někdo pokouší zmanipulovat. Zvládnete i situace, kdy potřebujete říci svému okolí něco nepříjemného, ale nejlépe tak, abyste tím nevyvolali konflikt – po absolvování tohoto cyklu už budete vědět, jak na to.
Poznáte, jaké různé typy i povahy lidí kolem nás chodí a jak s rozmanitými povahami co nejépe komunikovat – odnesete si desatero užitečné komunikace.

Určeno pro

Čtyři pilíře komunikace pomohou každému, kdo:
• chce umět lépe komunikovat ve vypjatějších situacích a přitom si "uhájit" své hranice,
• chce umět dobře komunikovat s různými typy i povahami,
• chce lépe zvládat situace ve chvíli, kdy musí svým kolegům nebo podřízeným sdělovat nepříjemné věci.

Obsah kurzu

15. 4. 2021; 9:00–16:00
JAK ŘÍKAT "NE" A JAK SI VYMEZIT HRANICE
Jak je možné, že se nám někdy nedaří si vymezit hranice – a co za tím všechno stojí • nejčastější chyby, kterými si doslova říkáme o to, aby nás druzí dostali tam, kam nechceme • kdy a jak máme říkat "ne", abychom nikomu neublížili a současně neubližovali ani sami sobě
• falešná přesvědčení, která nás nutí k nevhodnému potlačování emocí a ničí nás • spousta dalších užitečných technik a doporučení, jak se bránit manipulaci.

7. 5. 2021; 9:00–16:00
JAK VYJÍT S KAŽDÝM – TYPOLOGIE OSOBNOSTI PRO KAŽDÝ DEN
Různé osobnostní typy • silné i slabé stránky jednotlivých typů (cholerik, flegmatik, sangvinik, melancholik) • jak jednat s každým osobnostním typem • kde mohou vznikat potenciální konflikty a jak je řešit • praktický trénink určování osobnostních typů.

27. 5. 2021; 9:00–16:00
SDĚLOVÁNÍ KRITIKY A NEPŘÍJEMNÝCH VĚCÍ
Nejčastější mýty ohledně sdělování kritiky • kde a jak si skoro všichni nabíháme • jak "nevyměknout" a doopravdy říct všechno co je potřeba – ale tak, aniž bychom způsobili konflikt • co vše je potřeba ohlídat, abychom sdělením konflikt nevyvolali • dá se vůbec řešit nepříjemnosti "v pohodě"? Ano, dá, jen je potřeba vědět JAK.

8. 6. 2021; 9:00–16:00
DESATERO UŽITEČNÉ KOMUNIKACE
Jak odhadnout osobnostní typ druhého • na co si dát při jednání pozor • jak komunikovat s odlišnými typy lidí a jak si hlídat vlastní komunikaci • spolupráce s ostatními: na co který člověk slyší a jak ho správně motivovat • jednání s problémovými typy lidí (agresor, všeználek, šťoura apod.) – jak s nimi navázat komunikaci • jak se správně zeptat: malý, ale zásadní postřeh pro kladení otázek • nejtěžší komunikační dovednost: naslouchání • jak přesvědčit druhé: proč často nechtějí slyšet naše návrhy a proč je někdy těžké cokoliv prosadit, v čem vlastně vězí ten zakopaný pes • zvládání emocí.

Čtyři pilíře komunikace (cyklus online seminářů)

Vybraný termín:

15.4.2021 –  8.6.2021  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a tři ? Součet zapište číslicemi.