„Bez komentáře“ se novinářům neříká: krizová komunikace (nejenom s médii)

Prezenčně

Lektoři

Ing. Hana Hejsková

Ing. Hana Hejsková

Detail lektora

Termín

20. 8. 2024; 9:30–16:30

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• typy nepříjemných, negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak uvažovat a čeho se držet,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• jak být připraven na komunikaci s médii,
• princip zlatých vět,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Určeno

Stala se vaší firmě nepříjemná až krizová událost, o kterou se začala zajímat média? Nenechte se zaskočit. Připravte si scénář krizové komunikace dříve, než nepříjemnosti nastanou.

Tento seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly dobré krizové komunikace, tedy především:
• pracovníci tiskových oddělení,
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR,
• asistentky tiskových oddělení,
• specialisté interní komunikace,
• specialisté marketingu,
• pracovníci personálních oddělení.

Přínos/cíl

Dozvíte se, jak účinně podržet pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu nepříjemné události.
Seznámíte se s principy přípravy a využití krizového PR.
Seznámíte se s variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku médií, který se přenáší na celou firmu.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 790 Kč bez DPH

7 006 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

20. 8. 2024
Praha
10. 12. 2024
Praha

Cenové varianty

2422610

5 790 Kč

cena bez DPH

7 006 Kč

cena s DPH

242261A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 001 Kč

cena bez DPH

13 311 Kč

cena s DPH

242261B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 633 Kč

cena bez DPH

18 916 Kč

cena s DPH

242261C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 686 Kč

cena bez DPH

23 820 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO