Kurzem Vás provede Eduard Pitka
P3M3 Assesor, MSP, MoP, P3O a MoR Approved Trainer, PRINCE2 & Agile Lead Trainer a Senior Project Manager a ConsultantOdpočítáváme poslední hodiny do ukončení úspěšného projektu. Nebo neúspěšného? Nenechte si ujít simulaci, která vám ihned a prokazatelně zvýší návratnost investice do vývoje, správy a řízení IT služeb ve vašem IT týmu.
Apollo 13 ITSM pro týmy ITIL® je efektivní nástroj na ovládání IT. Přesto i vy patříte mezi organizace, které investovali do školení svých zaměstnanců, ale nedaří se vám překlopit tyto znalosti do praktických přínosů?Využití "best pratice" vyžaduje změnu přístupu zainteresovaných stran. A přesně o tom je tato simulace. Na praktických příkladech si vyzkoušíte uplatňování osvědčených postupů ITSM v organizaci.
ITSM simulátor pomáhá týmůmAstronauti jsou na misi 55hodin a 55minut, když se na palubě letadla ozve hlasitá rána. Jedna z nádrží s kyslíkem explodovala a poškodila další palivové články, které jsou primárním zdrojem energie.
Tlak začal klesat. Elektrické napájení záložních akumulátorů má životnost 10hodin. Astronauti jsou ale 87 hodin od domova.Čeká vás nesmírně obtížný, ne-li nemožný boj o život. Obletět s těžce poškozenou lodí Měsíc, vrátit se k Zemi a bezpečně přistát. Pokud nebudete pracovat jako tým, energie a kyslík dojdou dříve, než se dostanete zpět na Zem.
Vítejte v simulátoru APOLLO 13 – ITSM Experience! Cíle ITSM simulaceZávisí na tom, čeho chce vaše organizace dosáhnout, jak vyspělé máte procesy, jaké problémy a požadavky chcete vyřešit. Některé z cílů, kterých v simulaci dosáhneme:
09:00 – 17:00
V simulaci jsou aplikovány reálné scénáře z mise Apollo 13. Budete pracovat jako tým řídícího centra „Mission Control Center in Houston“. Vaše ITSM mise: Dostaňte zničený modul s posádkou bezpečně zpátky domů.
Díky tomuto scénáři se vy a vaši kolegové naučí využívat všechny přínosy ITSM best practice ITIL. Celá simulace se „hraje“ ve 4 kolech:
Build & launch
Earth orbit & lunar approach
Trans earth coast
Re-entry and splashdown
Tým musí přeložit strategii NASA do „Service Design“ – návrhu služeb pro „Building & Launching“ – vybudování a spuštění a „Maintaining & Supporting“ – správu a podporu mise.
Váš tým musí dle „Service Transition“ převést Apollo 13 do funkční fáze „Service Design“.
Během celé mise bude váš tým čelit mnoha událostem (events), incidentům (incidents) a požadavkům (request) posádky Apollo 13. V první fázi se zaměříte na oblasti, jako je Service Desk, Incident a Problem Management.
V průběhu simulace bude váš tým řídícího centra konfrontován se změnami, požadavky na kapacitu (Capacity Management ), kontinuitu (Continuity Management) a paralelně musíte vyřešit řadu dalších problémů (issue).
Tým musí prokázat, že je schopen dosáhnout dohodnutých strategických cílů a smlouvních požadavků o poskytování služeb (Service Agreements).
V každém kole tým absolvuje následující kroky
Apollo 13™
Praha
česky