Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize

Základní info

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize

Číslo akreditace: neakreditovaný

Popis kurzu:

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize probíhá formou živých kurzů, nikoliv on-line, protože je třeba komunikační dovednosti nacvičovat v reálných situacích. Pouze takto lze docílit požadovaného efektu. Akademie může proběhnout přímo ve vaší firmě, aby se zamezilo zbytečnému cestování zaměstnanců a setkávání s jinými lidmi. Kurzy můžeme realizovat za zvýhodněnou cenu i v malých skupinkách do 5 účastníků, aby se omezilo setkávání více pracovníků v rámci firmy. 

Co mi kurz přinese:

  • Naučíte se asertivně komunikovat v kritických situacích.
  • Osvojíte si způsob, jak reagovat na námitky podřízených a řešit konfliktní situace.
  • Budete umět svůj team motivovat v těžkých časech.
  • Naučíte se, jak dlouhodobě používat různé nástroje pro pozitivnější a výkonnější team.
  • Naučíte se, jak efektivně řídit svůj čas dle aktuálních priorit.
  • Objevíte nové možnosti time managementu pro lepší organizaci práce a pracovní výkony.

Délka: kurz zahrnuje 24 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Vedoucím pracovníkům, kteří se chtějí naučit se svými podřízenými efektivněji komunikovat, vést svůj team k lepším výsledkům a zároveň si umět získat i důvěru.

Vstupní předpoklady:  žádné

Program nebo obsah:

1/ Asertivní komunikace v kritických situacích

Vedoucí pracovníci snáze, v klidu a přitom efektivně vyřeší se svými podřízenými i nelehké situace, ve kterých by jinak pod tlakem reagovali buď neadekvátně, anebo naopak situaci vůbec neřešili. (pozitivní komunikace změn a nových cílů, reakce na námitky podřízených, konfliktní situace, jak říci NE, konstruktivní kritika...)

2/ Motivace vlastního týmu v těžkých časech

Vedoucí pracovník zjistí, jak a čím vším může i v nelehké době své podřízené motivovat a naučí se tyto nástroje aktivně a dlouhodobě používat, takže se jeho team stane pozitivnějším a výkonnějším.

3/ Efektivní řízení vlastního času dle aktuálních priorit

Vedoucí pracovník objeví nové možnosti time managementu, což jednoznačně povede k jejich lepší organizaci práce a lepším pracovním výkonům. Zlepšení organizace práce má nesporný vliv i na celkovou spokojenost zaměstnance, což se zpětně opět pozitivně promítá do kvalitnějších pracovních výkonů.

Více informací ke kurzu najdete v našem článku: https://www.eshop.bfz.cz/predstavujeme-kurzy/od-krize-k-vyssi-prosperite-firmy/

 

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize

Vybraný termín:

2.11.2022 –  4.11.2022  Plzeň

Cena
7 865 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a čtyři ? Součet zapište číslicemi.