PRACOVNÍK V ADMINISTRATIVĚ - rekvalifikační kurz se získáním profesní kvalifikace s garancí MPSV

80 hodin e-learning Profesní kvalifikace

Kurzy Administrativa a Počítače Kurzy s PROFESNÍ KVALIFIKACÍ REKVALIFIKACE PREZENČNĚ

Cena kurzu: Místo konání
22 500 Kč-20 %
18 000 Kč
(Osvobozeno od DPH)
nebo zdarma přes úřad práce
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)

Rekvalifikace - Úřad práce

  • Současná legislativa poskytuje možnost, požádat o uhrazení rekvalifikačního kurzu úřad práce. Co je rekvalifikační kurz?
  • Je však pouze na zvážení schvalovací komise úřadu práce, zda žádost o proplacení kurzu schválí. Schvalovací proces trvá 4 týdny.
Všichni zájemci o zaměstnání, kteří jsou v evidenci úřadu práce, mají podle ustanovení §109 a zákona o zaměstnanosti možnost vlastního výběru rekvalifikačního kurzu. Vynaložená částka na zvolenou rekvalifikaci pro 1 uchazeče na období 3 let je maximálně 50 000 Kč. Žádost musí projít schvalovacím procesem komise úřadu práce, která ji posuzuje z hlediska uplatnění na trhu práce. Pokud chcete požádat úřad práce o proplacení některého z našich rekvalifikačních kurzů, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme připravit všechny nezbytné podklady.

Jak na rekvalifikace (e-book)

Dozvíte se:

  • Je rekvalifikace pro vás?
  • Jaké obory jsou nejžádanější?
  • Na co si dát pozor při výběru rekvalifikačního kurzu?
  • Jak získat rekvalifikační kurz zdarma?
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
E-book lze také zakoupit za 500 Kč. Pro objednávku nás kontaktujte.

Jak získat rekvalifikační kurz zdarma přes úřad práce

  1. Vyberte si vhodný rekvalifikační kurz.
  2. Zajděte na úřad práce a vyzvedněte si zde formulář "Zájem o zvolenou rekvalifikaci".
  3. Kontaktujte nás. A my pro Vás k tomuto formuláři připravíme přílohy, které pro úřad práce budete potřebovat. Jsou to dokumenty – kalkulace ceny, kopie schválené akreditace, obsahová náplň vybraného rekvalifikačního kurzu a potvrzení o ceně kurzu.
  4. Formulář i s přílohami předáte úřadu práce ke schválení. Schvalovací proces úřadu práce trvá až 4 týdny.
  5. Pokud Vám úřad práce kurz schválí, předá Vám potvrzení o úhradě kurzu, které odevzdáte v našem školícím středisku. Tím budete do kurzu zařazeni.
  6. Výše uvedené kroky musí být vyřízeny před zahájením rekvalifikačního kurzu.

Jak získat rekvalifikační kurz zdarma prostřednictvím webových stránek Jsem v kurzu

Potřebujete poradit?

Náš tip

Aktuální akce

  • Právě probíhá akce NIŽŠÍ CENA O 20%. Objednejte kurz co nejdříve a akce se bude vztahovat i na Vás. Původní cena kurzu: 20 000 Kč. Nová cena: 16 000 Kč. Ušetříte: 4 000 Kč. 
     

Akreditace kurzu

Kurz je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Číslo akreditace: MSMT-21343/2023-6. Rekvalifikace: Pracovník/pracovnice v administrativě (profesní kvalifikace, kód: 63-033-H; v rozsahu 70 hodin teoretické výuky). Autorizace Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci 62-008-M: 63-033-H.

Cíle kurzu:

V tomto kurzu se naučíte vše, co potřebujete pro práci v oboru administrativa. Naučíte se pracovat s počítačem, psát pracovní dokumenty, psát e-maily, třídit a evidovat dokumenty, organizovat chod kanceláře.

Popis:

Komu je kurz určen:

  • ženám i mužům, kteří chtějí pracovat v oboru administrativa,
  • začátečníkům, kteří se chtějí naučit administrativní práce,
  • všem, kteří si chtějí znalosti a dovednosti z oblasti administrativa zopakovat nebo doplnit,
  • těm, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa,
  • všem, kteřý chtějí absolvovat ZKOUŠKU PROFESNÍ KVALIFIKACE V HODNOTĚ 3 500 Kč v rámci tohoto kurzu ZDARMA.

Co všechno se naučíte:

  1. Pracovat s počítačem: Naučíte se na počítači psát texty, sestavovat tabulky a prezentace (v programech MS Word, MS Excel, MS PowerPoint).
  2. Tvořit pracovní dokumenty: Budete vědět jak napsat obchodní dopis, zápis z porady, pozvánku, objednávku, fakturu… a jak tyto dokumenty odeslat prostřednictvím e-mailu a datové schránky.
  3. Zpracovávat administrativní agendu: Získáte přehled o tom, jak správně evidovat, archivovat a skartovat pracovní dokumenty.
  4. Komunikační dovednosti: Dozvíte se, jak funguje komunikace v pracovním prostředí.
  5. A spoustu dalších věcí: Budete umět organizovat práci v kanceláři, řešit pracovní konflikty, znát pravidla firemní kultury…  tedy vše, co je potřeba pro to, aby provoz kanceláře „fungoval hladce“.
  6. Naučíme Vás přesně to, co potřebujete pro praxi.

Co dalšího získáte:

  1. 70 hodin výuky: Lektoři Vám látku vysvětlí srozumitelnou formou. Vše s Vámi procvičí a zodpoví Vaše dotazy.
  2. E-learning: Po dobu studia budete mít přístup do studijního systému e-learning. Jeho prostřednictvím můžete opakovat a procvičovat své znalosti z pohodlí domova nebo kanceláře. Bude Vaším pomocníkem pří přípravě na závěrečnou zkoušku.
  3. Novou kvalifikaci: Získáte novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa. Obdržíte 2 Osvědčení:
    • Osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu akreditovaného MŠMT ČR;
    • Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.

Obsah:

Rekvalifikační kurz se skládá z těchto 6 odborných celků:

1) Vedení administrativy:

  • Základní činnosti v administrativě.
  • Organizace práce v kanceláři.

2) Základy práce s počítačem:

  • Psaní textů v programu MS Word.
  • Vytváření tabulek v programu MS Excel.
  • Vytváření prezentací v programu MS PowerPoint.

3) Písemná komunikace:

  • Jak psát pracovní dokumenty (dopisy, objednávky, pozvánky…).
  • Pravidla evidence, archivace a skartace  dokumentů.
  • Jak funguje datová schránka.
  • Psaní e-mailů.

4) Komunikační dovednosti:

  • Komunikační dovednosti v pracovním prostředí.
  • Jak argumentovat a vyjednávat.
  • Jak řešit konflikty.

5) Společenské vystupování:

  • Společenský kontakt v pracovním prostředí. Společenské akce.
  • Firemní kultura

Studijní materiály:

  • Náš lektorský tým pro Vás připravil studijní materiály, které Vás budou provázet nejen celým studiem, ale i Vaší praxí.

E-learning:

  • Dostanete k dispozici zdarma přístup do výukového systému e-learning.
  • Obsahuje materiály, které Vám umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu kurzu.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché. (Jeho používání pro posluchače kurzu není povinné.)
  • Více se o e-learningu dozvíte zde.

Čas výuky:

  • Kurz je měsíční, obsahuje 70 vyučovacích hodin. Výuka probíhá ve vybrané dny.
  • Obvykle probíhá kurz dopolední od 8:30 do 13:30 hodin.

Doklad o absolvování:

  • Po absolvování tohoto kurzu získáte 2 osvědčení:
    1. Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu
    2. Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)

Vstupní podmínky

  • Nemusíte mít žádné vstupní znalosti.

Skvělé uplatnění

Po kvalitních administrativních pracovnících je velká poptávka.


Nabídky práce pro asistenty/asistentky v Praze a okolí

Foto z kurzů

Reference:

Náplň kurzu je vytvořena velmi dobře. Rozdělení do jednotlivých modulů je výborné včetně jejich návaznosti. Lektoři jsou příjemní, vše vysvětlují srozumitelně a přehledně. Kurz bych určitě doporučila - především s ohledem na příjemný přístup.

Pavla Kremerová, p.kremerova(zavinac)gmail.com

Kurz hodnotím jednoznačně pozitivně. Oceňuji podrobné studijní materiály, které jistě budu využívat i do budoucna. Výuka je rozdělená do jednotlivých modulů, je jasná a srozumitelná. Lektoři jsou profesionálové s příjemným lidským přístupem k posluchačům, jsou to lidé na svém místě. Kurz bych určitě doporučovala pro jeho příjemnou atmosféru a také pro vstřícné jednání a ochotu lektorů i ostatních zaměstnanců.

Alena Dolejšová, 3aldolejsova(zavinac)seznam.cz

Kurz byl pro mě velkým přínosem. Děkuji lektorům za milý, pozitivní a lidský přístup.

Lucie Habartová, luckah100(zavinac)seznam.cz

Kurz je přínosný pro osobní i profesní život. Jsem velmi spokojená. Lektoři jsou profesionálové, jsou příjemní a milí. Oceňuji e-learning, který je velmi přehledný a hodně mi pomohl při studiu.

Hana Korábová, hakor7(zavinac)email.cz

Kurz je obsáhlý, zahrnuje mnoho oblastí a spoustu zajímavostí z teorie i praxe. Jsem spokojená.

Věra Nováková, vern8(zavinac)seznam.cz

Kurz byl velmi přínosný. Velmi profesionální přístup lektorů. V průběhu studia jsem používala e-learning, který byl pro mě užitečný při přípravě na závěrečnou zkoušku.

Alena Trilecová, alena.tricel(zavinac)gmail.com

Náplň kurzu byla rozmanitá, lektoři kvalifikovaní a poutavě vykládali. Příjemné prostředí. Celý kurz byl nepochybně užitečnou zkušeností do života.

David Rybák, david(zavinac)seznam.cz

Byla jsem spokojená. Upevnila jsem si dosavadní znalosti a dozvěděla se mnoho nového. Lektoři jsou šikovní.

Vlasta Mikšíčková, vlasta-mail(zavianc)seznam.cz

S kurzem jsem byla velice spokojená. Naučila jsem se spoustu nových věcí.

Zuzana Melicharová, zuzana.peliskova(zavinac)seznam.ch

Super, vše bylo vysvětleno jasně a srozumitelně.

Veronika Trefilová, verca.trefilova(zavina)gmail.com

Náplň kurzu se mi líbila a splnila má očekávání. Všichni lektoři mluvili hezky k zadaným tématům, dávali příklady, hovořili zajímavě.

Dita Strejčková, dita.strejcek(zavinac)seznam.cz

Vše v pořádku. Výklad byl vždy dobře přednesen - srozumitelně. Hodně mi daly lekce na počítači.

Kateřina Dítětová, dite2(zavinac)seznam.cz

Kurzu dávám jedničku.

Martin Kovanda, mkovanda(zavinac)email.com

Kurz vše splnil dle očekávání. E-learning byl velice přínosný.

Višnja Gros, visnja_gros(zavinac)hotmail.com

Kurz mi dal plno nových poznatků a zkušeností. Získala jsem větší sebedůvěru. S kurzem jsem spokojená.

Libuše Kružíková, libuse.kruzikova(zavinac)seznam.cz

Kurz je skvělý.

Jana Charvátová, chjana29(zavinac)seznam.cz

Kurz mě velice obohatil, náplň byla efektivní. Lektory hodnotím na 1, je vidět, že jsou na správném místě.

Tereza Herbeová, terezaherberova(zavinac)email.cz

E-learning je velmi přínosný a profesionální.

Olga Čížková, olga.cizkova(zavinac)email.cz

Náplň kurzu byla zajímavá a rozsáhlá. Lektoři byli příjemní, z jejich výkladu jsem si hodně odnesla. E-learning byl přehledný. Hodně mi pomohl při přípravě na zkoušku.

Zuzana Jiráková, zuzka.jirakova(zavinac)e-mail.cz

Kurz byl přínosný. Získala jsem nové informace a zopakovala si staré.

Pavla Srchová, pavlasrchova(zavinac)seznam.cz

Kurz pro mě byl přínosem. Byla jsem spokojená, hodnotím jej kladně. E-learning je dobrá příprava na závěrečnou zkoušku.

Lucie Kociánová, kvetuse86(zavinac)seznam.cz

Lektoři jsou vstřícní, trpěliví. Kurz jsem už doporučila dalším zájemcům. E-learning je výborná pomoc.

Marie Dvořáková, dvorka.marie(zavinac)seznam.cz

Obecné informace ke kurzům

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá a na co se připravit.


Organizační informace

Výuka probíhá v centru Prahy, Fügnerovo náměstí 1866/5 , Praha 2 – mapa. Vaše první cesta při zahájení kurzu povede do 6. patra, kde se seznámíme a dozvíte se, ve které učebně bude Vaše výuka probíhat. Přijďte o 20 minut dříve, aby na vše bylo dostatek času a Vy se cítili dobře. S sebou si vezměte blok, pero a v případě účetního kurzu kalkulačku. Veškeré organizační dotazy Vám zodpoví naše milé referentky.

Slevy a balíčky

Usilujeme o dostupnost kurzů každému. Proto spolupracujeme s úřady práce a různými sdruženími, přes které je možno kurz získat zdarma. Pokud patříte v současnosti mezi rodiče na MD nebo RD, studenty nebo již objednáváte několikátý kurz, máte nárok na slevu 10%.

Individuální školení pro firmy

Na základě našich zkušeností připravíme firemní školení sestavené podle Vašich konkrétních požadavků. Inspirovat se můžete vypsanými kurzy, ale rádi zohledníme Vaše přání. Zaměstnance pošlete k nám nebo lektoři přijdou do Vaší firmy. Kontaktujte nás.

Politika chrany osobních údajů

Společnost Centrum služeb pro podnikání s.r.o. respektuje a chrání všechny osobní údaje, které od Vás získá. Přinášíme Vám informace o tom, s jakými osobní údaji, jakým způsobem a za jakým účelem pracujeme.