Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

2. 4. Komunikace v týmu

Základní info

Komunikace v týmu

Číslo projektu: Moderní vzdělávání / Moderne Ausbildung (MOPOV) 2017-1-CZ01-KA202-035472 Modul Komunikace v týmu je modulem, s větší částí studijní doby ve formě e-learningu a třemi tématy v prezenční části. Poskytuje základní orientaci v tématu, stěžejním je propojení s oblastí poskytování sociálních služeb. Jde o jeden z modulů v tomto bloku, který má celou e-learningovou část zpracovanou v interaktivním prostředí nástroje Articulate Storyline. První kapitola představuje Základní pojmy. Vývojové fáze týmu. Dozvíte se rozdíl mezi týmem a skupinou. Dozvíte se i, jaké výhody a nevýhody práce v týmu může mít. Překvapíme vás informacemi o tom, že tým i skupina procházejí určitým vývojem, řekneme vám, proč se tak děje a jak jednotlivé fáze vypadají. V kapitole Komunikační styly si vysvětlíme, co to vůbec komunikace je, jak ji dělíme a co lze vůbec za komunikaci považovat. Současně se zaměříme na to, co nás předurčuje k tomu, abychom uměli efektivně komunikovat. Také si představíme jednotlivé komunikační styly a podrobně si vysvětlíme, jaké jsou silné nebo slabé stránky toho či onoho stylu a v čem je dobré takový typ člověka mít v týmu. V třetí kapitole nazvané Týmové role se dozvíte, jaké role můžete v týmu očekávat a jaké jsou silné nebo slabé stránky těchto týmových rolí.I zde nám Storyline umožňuje plnou interakci s prostředím kurzu, pohodlně vás provázející celým tématem. K tématu je připojen odkaz, pod kterým si můžete vyzkoušet v textu kapitoly zmíněný test týmových rolí dle Belbina. Poslední plně interaktivní e-learningovou kapitolou tohoto modulu je kapitola Práce s konflikty. Vyjednávání. Věděli jste, že konflikt můžeme použít jako pozitivní spouštěč žádaných změn? Víte, jak řešit konflikty? Jak důležitá je osoba vyjednavače? Jak konflikt vyhrát? Je nutné si vždy prosadit svou?. V podobném duchu se nese celá kapitola. I zde se můžete pomocí interkativního menu libovolně pohybovat v kurzu, opakovaně odpovídat na otázky a zjišťovat tak různé zpětné vazby. Kapitola Zásady profesní komunikace, asertivní techniky a strategie, etické kodexy už je opět kapitolou prezenční a zabývá se tím, jakým způsobem s lidmi jednat a jak vést komunikaci, která je ostatním lidem příjemná. Které techniky komunikace můžeme využít? Které strategie použít v případě náročného jednání, zejména s klienty, se kterými se nevíme rady? Prezenční výuku si můžete zopakovat s pomocí přiloženého pdf souboru s použitou prezentací. Pokračujeme kapitolou Kultura součinnosti, model učící se společnosti (smysluplná péče o pracovníky v týmu) programy soustavného zlepšování. Zde hovoříme o tom, jak to vypadá, když se společnost nebo organizace detailně zabývá dosahováním dokonalosti a snaží se být úspěšnější. Konkrétně se zaměříme na to, jak tohoto úmyslu dosáhnout, jak se pokusit dosahovat kvalitních služeb Součástí tématu jsou i tzv. Programy soustavného zlepšování. Poslední výkladovou kapitolou je ta s názvem Výběr a adaptace pracovníků (delegování, hodnocení a odměňování). Péče o nově nastupujícího zaměstnance je stejně důležitá jako správný výběr zaměstnance, souhlasíte? Kapitola je rovněž prezenční s možností stažení použitého prezentačního materiálu. Poslední částí je Závěrečný test. V tomto testu si účastník ověří nabyté znalosti modulu. Test může libovolně opakovat. Co vám tento modul přinese:
  • získáte nebo prohloubíte si znalosti týkající se poskytování sociální služby v souvislosti s principy a zásadami komunikace v týmu
  • vyzkoušíte si moderní nástroje podporovaného e-learningu
  • po získání akreditace bfz můžete pokračovat v prezenční části kurzu, a získat tak certifikát pro absolvování celého modulu. Podklady pro prezenční výuku jsou také součástí modulu.
Délka studia:
  • předpokládaná délka podporovaného samostudia činí 4 hodiny. V celkové časové dotaci není zahrnuto absolvování závěrečného testu a zpětná vazba formou webinářů apod. Modul Komunikace v týmu bude zpřístupněn po dobu jednoho měsíce.
Forma studia:Kurz je určený:
  • vedoucím pracovníkům poskytovatelů sociálních služeb
  • sociálním pracovníkům, kteří si chtějí zvýšit kvalifikaci
  • zájemcům o nové postupy vzdělávání
Vstupní předpoklady:
  • před zahájením kurzu obdržíte přístup do LMS a povinný vstupní evaluační dotazník
  • předpokládané vzdělání: ukončené středoškolské studium nebo vyšší
Způsob zakončení studia:
  • závěrečný test
  • povinný výstupní evaluační dotazník, v němž se anonymně vyjádříte k novým formám vzdělávání i jeho podpoře ze strany bfz
Pojďte se s námi podílet na unikátním projektu Erasmus+ a prohlubte si své manažerské vědomosti v oblasti řízení sociálních služeb!

2. 4. Komunikace v týmu

Vybraný termín:

 Praha

Cena
0 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a čtyři ? Součet zapište číslicemi.