Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Využití asertivity při jednání s klientem - online

Základní info

Využití asertivity při jednání s klientem (Úvod do problematiky) - online

Číslo akreditace: A2021/0390-SP/PC

Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.

Virtuální učebna bude přístupná 1 hodinu před zahájením vysílání. Můžete si vyzkoušet funkci všech potřebných nástrojů (mikrofon, sluchátka, kamera, chat).

Do objednávky v poznámce - nezobrazí se na faktuře napište jednotlivé emailové adresy ke každému přihlášenému účastníkovi.

Technická podpora:

Eduard Gratzl
Online learning specialist, LMS support,
Mobil: +420 702 513 516
E-mail: eduard.gratzl@bfz.cz

Pozvánku do virtuální učebny a prezentaci obdržíte v samostatném emailu.


Co budete potřebovat:

Potřebovat budete v každém případě:

  • Pevný počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon (některé funkce budou omezeny)
  • Prohlížeč Google Chrome nebo Mozila Firefox
  • Pohodlnou židli nebo křeslo doma nebo v kanceláři
  • Kapku ticha (pokud nebudete používat headset, zajistěte klid ve vaší místnost – děti, televize, zvířata, kolegové – jinak vše uslyší ostatní účastníci)
  • Dostatečně rychlé připojení k internetu
    • Stahování (download) optimálně 4 Mbits a více
    • Nahrávání (upload)
    • Min. 0,5 Mbps – pouze pro sledování webináře
    • Min. 2 Mbps – při použití vašeho mikrofonu a kamery
    • Zde můžete vyzkoušet rychlost internetového připojení: https://rychlost.cz/

Volitelně:

  • Chcete-li se zúčastnit živé diskuse s lektorem
    • Mikrofon nebo ještě lépe sluchátka s mikrofonem (headset)
  • Chcete-li se stát naplno součástí virtuální online třídy
    • Webovou kameru externí nebo zabudovanou

Popis kurzu:

Kurz je určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách, kteří při své práci jednají s klienty. Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními informacemi z oblasti asertivity a asertivní komunikace. Účastníci budou seznámeni se základními pojmy, jak je možné využít asertivní komunikaci při své práci a jak se asertivní komunikace liší od jiných komunikačních stylů. Osvojí si druhy komunikačních stylů (agresivita, pasivita, asertivita), dozví se, jak je možné se bránit manipulativnímu jednání a jaké jsou projevy manipulace.

Účastníci budou seznámeni s asertivními právy, možnostmi jejich uplatnění v praxi v sociálních službách, se základními asertivními technikami a procvičí si je v praxi. Naučí se používat asertivitu v emocionálně vypjatých situacích, stejně jako řešit konflikty a různé specifické problémy s klientem. Nácvik bude probíhat na konkrétních příkladech z praxe účastníků kurzu.

Co mi kurz přinese:

  • Získáte základní informace z oblasti asertivity.
  • Naučíte se využít asertivní komunikaci v praxi sociálních služeb.
  • Seznámíte se s možnými komunikačními styly.
  • Naučíte se poznat manipulativní chování, rozpoznat jeho projevy a reagovat na manipulaci.
  • Seznámíte se s asertivními právy a možnostmi jejich uplatnění v praxi.
  • Naučíte se využít asertivní techniky, které v praxi uplatníte při jednání s klientem.
  • Budete umět využít asertivitu v emocionálně vypjatých situacích, při řešení konfliktů a problémů s klientem.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: online

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Úvod do problematiky asertivity a asertivní komunikace
  • Využití asertivity při jednání s klienty
  • Asertivní dovednost
  • Asertivní techniky
  • Využití asertivity v praxi
  • Závěr

Využití asertivity při jednání s klientem - online

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a dvě ? Součet zapište číslicemi.