Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Utváření vztahu mezi pracovníkem a klientem pro lepší komunikaci s nespolupracujícím a nekomunikujícím klientem

Základní info

Utváření vztahu mezi pracovníkem a klientem pro lepší komunikaci s nespolupracujícím a nekomunikujícím klientem Číslo akreditace: A2018/0544-SP/PC Popis kurzu: Kurz je určen pracovníkům v sociálních službách a sociálním pracovníkům, kteří jsou v přímé péči a mají problém navázat vztah s nekomunikujícími nebo nespolupracujícími klienty. Cílem kurzu je zvýšit sociálním pracovníkům kompetence v komunikaci s klienty. Účastníci kurzu budou seznámeni s cíli sociální práce a komunikace, s rolí pracovníků v přímé péči, vztahem pracovníka s klientem a s chybami při utváření vztahu. Seznámí se základy komunikace a s chybami, které mohou při jednání nastat. Dále se seznámí s typy klientů, tedy s nekomunikujícími, nespolupracujícími i tzv. „problémovými“ klienty a se specifiky komunikace s nimi. Seznámí se také s jednotlivými metodami zjišťování potřeb klientů. Součástí kurzu je i nácvik modelových situací. Kurz je teoreticko-praktický. Co mi kurz přinese:

  • Pochopíte základy komunikace s nespolupracujícími klienty v obecné rovině.
  • Naučíte se hledat příčiny nedostatečné komunikace a spolupráce i nekomunikace a nespolupráce.
  • Porozumíte náročnosti situací v jednání s klientem.
  • Naučíte se metodickým postupům při zjišťování potřeb klientů.
  • Seznámíte se s možnými výsledky spolupůsobení faktorů na straně pracovníka, organizace a vnějšího
  • prostředí, nikoliv pouze na straně osobnosti či nastavení klienta.
  • Objevíte specifika práce s nekomunikujícím či „problémovým“ klientem a dalšími nespolupracujícími typy klientů.
Délka: 8 hodin teoretické výuky Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Závěrečný písemný test Komu je kurz určený?
  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
Vstupní předpoklady: žádné Program nebo obsah:
  • Úvod
  • Cíle sociální práce, cíle komunikace a porovnání těchto cílů
  • Role sociálního pracovníka, pracovníka v sociálních službách (v přímé péči) a postavení klienta
  • Vztah sociálního pracovníka, ev. pracovníka v sociálních službách (v přímé péči) s klientem
  • Chyby při utváření vzájemného vztahu
  • Základy komunikace a chyby v komunikaci
  • Základy alternativní a augmentativní komunikace
  • Klient a jednotlivé typy klienta
  • Specifika práce s nekomunikujícím klientem
  • Specifika práce s klientem s problémovým chováním
  • Specifika práce s dalšími „nespolupracujícími“ klienty
  • Výměna zkušeností - nácvik nových modelů jednání
  • Závěr

Utváření vztahu mezi pracovníkem a klientem pro lepší komunikaci s nespolupracujícím a nekomunikujícím klientem

Vybraný termín:

9.4.2020  Teplice

Cena
1 770 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.