Zobrazit vše

Osobní značka jako business nástroj každého obchodníka

Kurz je zaměřený na budování a využití osobního brandingu ke zvyšování úspěšnosti při prodeji.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010241
Obchodní dovednosti
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
28. 5. 2024 09:00 - 13:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU21010241-0017
Cena bez DPH
4 500 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010241-0004
Cena bez DPH
4 500 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010241-0007
Cena bez DPH
4 500 Kč

Popis kurzu

Získáte praktický návod, jak pracovat na své osobní značce v nelehkém období Covidové krize a převažujících prodejů v on-line prostředí. Čeká Vás odstartování procesu, uvědomění si své vlastní síly a především toho, jak být v této době úspěšný. Vybudujte si silnou osobní značku v obchodním týmu za účelem zvyšování prodejů a plnění plánů.

Komu je kurz určen

Všem, kdo chtějí pracovat na své osobní značce.

Obsah kurzu

  • Co je osobní značka a proč má smysl si osobní značku budovat
  • Jak si vybudovat osobní značku a využít ji při osobních prodejích
  • Co nám osobní značka v prodeji přinese
  • Jak s osobní značkou zacházet, aby byla užitečná a efektivní
  • Jak být sám sobě marketérem aneb mít strategii je důležité
  • Jak komunikovat svou osobní značku v rámci firemní kultury a prezentování společnosti jako celku
  • Komunikační kanály
  • Vhodný obsah komunikace
  • Co dělat, když potřebuji rebranding své osobní značky a je to v praxi reálné?
  • Dobré jméno vs. osobní značka

Materiály

Prezentace lektora v elektronické podobě.

Cíle

Odstartování procesu budování osobní značky, uvědomění si své vlastní síly a především toho, jak být v této době úspěšný.

Lektoři

Lenka Benetková
Lenka Benetková

Lenka pracovala více než 20 let v médiích jako obchodní ředitelka. Stavěla řadu obchodních oddělení, nastavovala obchodní filosofie a vedla týmy k úspěšnému prodeji v segmentu B2B. V současnosti je na volné noze a zabývá se poradenstvím a koncipováním obchodních projektů. Specializuje se na krizový management v rámci obchodních oddělení a snaží se neustále objevovat nové možnosti prodeje produktů a služeb nejen v mediální sféře.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi